Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Vuxenfilm

Inlägg 1 av 4

2013-09-21, kl 08:46

David89

David89

Inlägg: 2

Vuxenfilm

Hejsan!

Vuxenfilm a.k.a Porr känns som en industri som är tabubelagt att prata om och att verka i medans det är helt OK att använda detta privat även om många inte kan stå för det.

Jag har under något års tid funderat över ett koncept som som väcktes till liv i mitt huvud och anser nu att det är tid nog att ta tag i detta. Jag har själv drivit företag senaste 5åren och har allt kapital som behövs men det som saknas är en driven människa som kan programmering.

Själv har jag goda kunskaper inom ekonomi och administration.
Därför behöver jag nu någon som har kunskapen och viljan att bygga och underhålla hemsidan som kommer att vara kärnan i verksamheten.

Vid intresse så berättar jag gärna mer om mina tankar och idéer.

Spelar ingen roll om i Sverige du finns.
Känner du dig träffad så får du mer än gärna skriva här eller via PM.

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 4

2013-09-22, kl 00:31

newworldnow2

newworldnow2

Inlägg: 77

Citat:

Ursprungligen postat av: David89

Hejsan!

Vuxenfilm a.k.a Porr känns som en industri som är tabubelagt att prata om och att verka i medans det är helt OK att använda detta privat även om många inte kan stå för det.

Jag har under något års tid funderat över ett koncept som som väcktes till liv i mitt huvud och anser nu att det är tid nog att ta tag i detta. Jag har själv drivit företag senaste 5åren och har allt kapital som behövs men det som saknas är en driven människa som kan programmering.

Själv har jag goda kunskaper inom ekonomi och administration.
Därför behöver jag nu någon som har kunskapen och viljan att bygga och underhålla hemsidan som kommer att vara kärnan i verksamheten.

Vid intresse så berättar jag gärna mer om mina tankar och idéer.

Spelar ingen roll om i Sverige du finns.
Känner du dig träffad så får du mer än gärna skriva här eller via PM.



Det absolut bästa forumet, enligt mig, är elance.com. Jättebra forum för att få tag i frilansande expertis, bland annat programmerare och folk som vill agera webmaster m m.

Mvh
Mathias Olsson

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 4

2013-09-22, kl 15:09

ShannonAlessa

ShannonAlessa

Inlägg: 16

Jag skulle gärna vilja veta mer! Driver företag inom IT och har god kunskap inom såväl programmering som design. Skickar dig ett PM så kan vi se om vi passar för varandra?

Vänlig hälsning,
Shannon

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 4

2013-11-01, kl 10:25

Suppans

Suppans

Inlägg: 2

Du får gärna berätta om din idé, tanken, funderingar. Jag är intresserad av inriktningen. Jag har jobbat med och drivit "vuxenklubb" mm och har stor kunskap inom detta. Jag kan ganska omgående se möjligheten, krokbenen, det omöjliga som inte ska hända, men hander och garanterat inom denna nich. Jag applåderar alla som vågar genomföra sina idéer och hjälper dig med råd, vägledning mm
[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat