Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem

Sida 1 av 2

1 2
Forum Affärsidéer

starta skattebyrå

Inlägg 1 av 14

2012-12-17, kl 20:11

Avbytaren

Avbytaren

Inlägg: 6

starta skattebyrå

Jag funderar på att starta en egen skattebyrå, någon som har synpunkter på detta. Jag har arbetat på Skatteverket i ca 5 år och jag arbetar med djupa skattefrågor och juridik.

Så kom med synpunkter och berätta för mig vad jag inte har tänkt på, om ni förstår vad jag menar.

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 14

2012-12-17, kl 22:10

Ryan

Ryan

Inlägg: 6

Du söker ingen partner? isåfall kontakta [email protected] :)

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 14

2012-12-18, kl 16:15

Entreprenören

Entreprenören

Inlägg: 45

Hej
Väldigt intressant. Söker du samarbetspartners?
Jag kanske kan bli din kund...

Berätta lite på [email protected]

MVH
Arto

Entreprenören

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 14

2013-09-26, kl 16:34

Entreprenören

Entreprenören

Inlägg: 45

Hej
Det har gått en tid.... Har du kommit igång?

Frågor och kunskap kring laglig skatteplanering är väldigt intressant

Entreprenören

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 14

2013-10-07, kl 15:14

larsarenander

larsarenander

Inlägg: 1436

Du kan få mycket att göra, för skv har ställt till med ett elände och de ända som medger det är avgående personer. Du känner väl till Skattmasens manifest som är ett nötskal hur man terroriserar småföretagare innan den nya regeringen trädde ikraft. Mina egna ärenden har kommit till högsta instans, men man klagar på att företagandet gått ner i landet och spec. för kvinnor. Jag vet varför.

Lars

[email protected] EKONOMISTYRNING Utgivning av min bok KVINNA I STRID. Engelsk version WOMAN IN BATTLE ISBN NR 978-91-981066-1-9 finns nu tillgänglig i Sverige.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 14

2014-11-29, kl 08:09

Avbytaren

Avbytaren

Inlägg: 6

Hej

Har du fått hjälp med din skattefråga?

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 7 av 14

2014-11-29, kl 08:10

Avbytaren

Avbytaren

Inlägg: 6

Jag är kvar på skatteverket och samlar på mig ännu mera kunskaper som jag förhoppningsvis ska kunna använda i framtiden

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 8 av 14

2014-11-29, kl 08:11

Avbytaren

Avbytaren

Inlägg: 6

Hej Lars!

Hur går det med dina skatteärenden. Jag är fortfarande kvar på skatteverket och jag kan hålla med dig om att han man hamnat hos skatteverket kan det vara svårt att ta sig ur deras klor om du förstår vad jag menar. Hör av dig om du behöver hjälp.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 9 av 14

2014-12-10, kl 00:51

larsarenander

larsarenander

Inlägg: 1436

Det är ett moment 22 som jag förmodar endast kan lösas om pressen tar upp det. Men nu faller ju den gamla regeringen i vår så jag avvaktar.

Lars

[email protected] EKONOMISTYRNING Utgivning av min bok KVINNA I STRID. Engelsk version WOMAN IN BATTLE ISBN NR 978-91-981066-1-9 finns nu tillgänglig i Sverige.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 10 av 14

2015-01-09, kl 19:36

Entreprenören

Entreprenören

Inlägg: 45

Hej avbytaren
Är du intresserad av extraknäck medans du är kvar på skv? Jag är intresserad av samarbete. Jag får ibland frågor av känslig karaktär, och det skulle vara toppen att ha någon som har fakta och som berättar hela sanningen. Anti gen kan du få betalt som lön eller till ett företag. Det är upp till dig. Intresserad?

Entreprenören

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Sida 1 av 2

1 2