Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Affärsidé E-böcker , Partners Sökes

Inlägg 1 av 3

2013-10-08, kl 22:57

Cilla84

Cilla84

Inlägg: 4

Affärsidé E-böcker , Partners Sökes

Ny tjänst med E-böcker

Partners sökes

Jag söker en eller flera partners som tillsammans med mig kan utveckla nya affärsidéer inom e-böcker.
Det är bra om du har kunskaper inom tex: programmering, webbdesign, redigering eller liknande.
Gärna att di/ni är kreativ.

Så vad är min affärsidé undrar Du???

- Jag kan inte berätta det här men det att sälja e-böcker som en abonnemang tjänst, min marknad är tillgänglig överallt och är lätt att hitta.

80% av befolkning gillar att läsa böcker från ålder 1 år vill man att mamma/pappa ska läsa en saga till de som är 50 år som inte gillar att titta på tv utan en lugn spännande bok att läsa hemma

- Varorna är nischade mot en väldigt stark målgrupp, och det är en tjänst som kommer sprida sig samt smitta andra att köpa tjänsten. ” det är nästan som Spotify, billig musik, ladda ner så många låtar på din sida för endast 99 kr” men jag kommer ha e-böcker med lite twist.


- Med tanke på att jag saknar kunskaper inom data, hemsidor, wbeb shop) så vill jag hitta= MIN TEAM

Om du/ni har dessa kunskaper och tror på min idé om e-böcker så kan vi göra det tillsammans allt delas 50/50.


Den jag söker ska vara en
. enkel person
. snäll precis som jag
. social
. ärlig
. positiv
. brinner för olika idéer.
. tycker om att träffa nya människor
. kreativ
Alla dessa egenskaper har jag så jag hoppas du/ni med.
Hör gärna av dig och berätta vad du kan erbjuda..

Vänliga hälsningar
Cilla Tamal

Cillaa

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 3

2013-10-09, kl 16:52

username

Olivia
Secher

Inlägg: 9

Hej Cilla! Kan inte du skicka din e-post till min? [email protected]

Är ingen hejare på webbutveckling men har jobbat som e-handelsansvarig tidigare.

Kram O

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 3

2013-10-10, kl 11:30

Cilla84

Cilla84

Inlägg: 4

Hej, så kul att du skrev till mig.. jag mail dig

Cillaa

Inläggets betyg
Svara Svara med citat