Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum ABC för dig som vill starta eget

Varför ingen svarar?

Inlägg 1 av 2

2013-10-16, kl 12:25

Morena

Morena

Inlägg: 15

Varför ingen svarar?

Jag undrar vad är det som är fel att jag har inte fått ett enda svar på de sakerna som jag skrev. Ingen som kan lite om det som jag bad om (faktura frågor) och som kan vara så himla snäll och svara? Jag skulle faktisk vara mycket tacksam.

Om det vore tvärtom och ni skulle behöva hjälp inom det spanska språket, var så säker att jag hade redan svarat.

Beklagar om någon känner sig träffad, men vad är annars meningen att denna sajt skall finnas?

Mvh.

Alida

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 2

2013-10-29, kl 23:48

Merkomp

Merkomp

Inlägg: 6

Rent generellt är det väl så att ju mer specificerad en fråga är ju lättare är det att få svar. Frågor som din "den som kan något om fakturor" är alldeles för luddig för att det ska inspirera till att svara. Vad vill du veta. hur du ska designa fakturan (en typ av människor som kan svara på), hur du ska bokföra fakturan (en annan typ), hur du ska fakturera med moms utomlands för en §7-tjänst (samma typ som för att bokföra fakturan men med större kunskaper.

Dessutom svarar jag bara i öppna trådar. Det lär ju ta dig lika lång tid att förklara vad det egentligen är du undrar i ett privat PM som att skriva i forumet, så jag kan inte se vitsen med en "individuell konsultation".

www.merkomp.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat