Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Webb & E-handel

Webbutik i New England stil till salu

Inlägg 1 av 2

2013-10-18, kl 15:59

haggstrom

haggstrom

Inlägg: 5

Webbutik i New England stil till salu

Hejsan!

Nu har du möjlighet att ta över min webbshop med inredningsprodukter i New England stil.

Detta är en toppen möjlighet för dig som har gått i tankarna av att starta dig egen webbutik. butiken säljs på grund av att jag har påbörjat ett annat stort projekt och känner tyvärr att tiden inte kommer att räcka till.

För leveranser av större varor så använder sig butiken av drop shipping (d.v.s att leverantören skickar varor direkt till slutkunden.) Detta gör att du ej behöver sitter på ett stort lager hemma.

Webbshoppen är etablerad inom inrednings branschen, har ett gott rykte hos leverantörer/kunder och rankas högt på viktiga nyckelord vid sökningar på Google.

I överlåtelsen så ingår:

Webbshop
leverantörs kontakter inom sverige och europa.
domän
Google analytics konto
e-post adress
logotyper
Ett litet lager
Kundregister
Facebooksida

Webbshoppen är i rullning och beställningar droppar in kontinuerligt :)

Är du intresserad och vill veta mer? Skriv gärna ett mejl med beskrivning av dig själv och dina planer för webbutiken. Jag berättar då namnet på webbutiken/ pris och ger adressen till sidan. Och sist men inte minst så vill jag att ni/ du ska veta att jag bryr mig verkligen om vem det är som kommer att tag över butiken och hoppas att det finns en möjlig köpare där ute som också brinner för inredning och kommer att lägga ner hjärta och själ i detta projekt (som jag har gjort.)

Vänligen notera att detta är ett Handelsbolag och att bolaget inte ingår i priset.

Little White Bow

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 2

2016-04-20, kl 13:15

Saxis

Saxis

Inlägg: 5

Hej!

Jag vill göra din uppmärksam om att Danmarks största online-marknad för köp och försäljning av företag, webbplatser och online-butiker kommer till Sverige.

Från och med den 14 maj 2016 kan du köpa och sälja webbplatser, webbutiker och andra företag gratis med saxis hjälp.

Här kan du registrera dig för att bli meddelad när vår lansering i Sverige drar igång: http://saxis.se/

Bästa hälsningar
Niels Olsson

Danmarks största online-marknaden för att köpa och sälja företag, webbplatser och online-butiker kommer till Sverige!

Du kan registrera dig för att bli meddelad när vi lanserar här: http://saxis.se/

Inläggets betyg
Svara Svara med citat