Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Affärspartner/Delägare sökes

Inlägg 1 av 1

2013-11-08, kl 21:35

Aron

Aron

Inlägg: 2

Affärspartner/Delägare sökes

Hej,
Söker en eller flera affärspartner/-s att starta ett företag med. Jag har lite idéer just nu, men de kräver lite för mycket kapital (i.e. miljonbelopp). Så vi kan ta de lite senare. Har ni någon idé som inte kräver lika mycket kapital, så är jag intresserad av att höra vad det är för idé. Är öppen för förslag vad gäller arbetsfördelning/kapitalfördelning. Kan berätta lite kort om mig.

Jag har en kandidatexamen från Linnéuniversitetet inom internationella affärer. Har även pluggat en termin i Shanghai. Arbetar heltid som Account Manager. Har en mycket god förhandlingsvana och van vid kontakt med kunder både inom B2B och B2C. Är väldigt business-minded och sliter gärna hårt för att nå upp till de mål som har satts.

Jag letar inte efter partners som har samma kompetens som mig, utan vi ska fungera som ett kompletterande team. Du får gärna vara duktig på programmering eller något helt annat. Tanken är även att vi skall tillföra eget kapital till idén. Men det löser vi.

Skicka ett pm och berätta om idén. Om det är intressant så kan vi ta en diskussion via telefon alternativt skype.


//Aron

Svara Svara med citat