Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Seriös säljare/ möjlighet till ägarskap

Inlägg 1 av 1

2013-11-13, kl 15:39

MrMedia

MrMedia

Inlägg: 6

Seriös säljare/ möjlighet till ägarskap

Jag söker en grym B2B säljare med KAM vana och långsiktiga kundrelationer. Möjlighet till delägarskap finns mot kapital för den entreprenöriella personen.

Bolaget är ett AB startat 2010 och vi driver ett yrkesnätverk inom sjukvårdssektorn. Kunderna består av bemanningsföretag, landsting, sjukhus, läkemedelsföretag etc..

Plattform, besökare och medlemmar finns redan och söker nu en arbetande partner att jobba med mig på vårt kontor i Järfälla. Utveckling, ekonomi, marknad och underhåll av vårt media tar alldeles för mycket tid från mig i dagsläget och söker alltså en erfaren säljare. Som fåmansföretag är möjligheten att påverka väldigt stor.

Bolaget ägs idag till 70% av ett investeringsbolag och till 30% av mig. Relationen till investeringsbolaget är väldigt god och möjligheter att köpa loss delar från dem finns. I dagsläget har jag mandat att sälja 10% av investmentbolagets andelar för en seriös partner som aktivt kan delta i att utveckla försäljningen tillsammans med mig.


Erfarenheter/ kunskaper som önskas

Säljerfarenhet B2B
Erfarenhet av KAM/ långsiktiga kundrelationer
Stor vana av Officepaketet/ Photoshop
Körkort
Kunskaper i PHP, Wordpress, HTML är en bonus
Erfarenhet från sjukvårdssektorn/ läkemedelsbranchen
Sjuksköterske/ -läkarutbildning
Entreprenöriell

Under kortare perioder med fokus sälj har vi väldigt goda resultat.

Maila mig vid intresse så kan vi träffas!

/ Andreas

Svara Svara med citat