Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Har du idén!? Jag skapar!!

Inlägg 1 av 5

2013-12-17, kl 09:18

Charmy

Charmy

Inlägg: 15

Har du idén!? Jag skapar!!

Söker dig som har någon idé som du tror på, som är nätverksbaserad! Jag fixar en hemsidor m.m. och är bra på marknadsföring och att ta tag i projekt och få dem att rulla! Du slipper att betala dyra pengar för att få en hemsida gjord också!

Har du en idé på något nätverksbaserat företag inom vad som helst i stort sett, så ta kontakt med mig så kan vi starta ett samarbete! Jag börjar redan idag, och satsar allt!!

Skriv meddelande, kort info om dig samt mailadress så tar vi vidare kontakt!

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 5

2013-12-17, kl 15:17

Hazrat

Hazrat

Inlägg: 39

Hej Charmy!
Jag har en idé, färdigtillverkad prototyp av en mångfunktionell träningsplatform (du kan läsa om detta på min sida. Jag behöver en samarbetspartner för att skapa en hemsida och sedan marknadsföra/sälja den via nätet, publicera där presentation, demonstration mm.
Hör av dig om du är intresserad av samarbete.

Med vänliga hälsningar
Hazrat

Nyfiken konsult och kreativ skapare av olika konstruktioner, t.ex., Tränings- och massagemaskiner, ljuskrona, finurliga prylar mm.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 5

2014-01-07, kl 19:02

emef

emef

Inlägg: 58

Har alltid nån idé men har ej kunskap inom hemsidebyggandet så värst mycket, så hör gärna av dig för vidare diskutioner.

-- social writer --

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 5

2014-01-12, kl 13:54

SofiaNLN

SofiaNLN

Inlägg: 2

Hej!

Skicka mig gärna ett pm här så kan vi snacka!

Med vänlig hälsning, Sofia

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 5

2014-01-12, kl 20:05

Annahoj7

Annahoj7

Inlägg: 1

Skicka mig ett pm
[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat