Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Hjälp med e-shop

Inlägg 1 av 2

2014-02-24, kl 11:10

patrikand3rsson

patrikand3rsson

Inlägg: 9

Hjälp med e-shop

Hej har en idé om en ebutik. Behöver hjälp med vilken eshop man ska välja samt hur man gör med frakten.

Det är kläder som ska säljas via nätet. Vill ju kunna erbjuda så billig frakt som möjligt utan att det ska kosta mig för mycket pengar.

Vill ha två alternativ ett man kan spåra och ett utan.

Och ge mig inte tips om att vända mig till posten om du inte har en direktlänk till en förstående prislista.

För mig är det rena djungeln.

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 2

2014-02-26, kl 00:50

MichaelFC

MichaelFC

Inlägg: 8

Hej,
Jag använder mig av Magento och Woocommerce plattformen som jag tycker är nog de bästa lösningar som finns ute just nu. Idag så använda jag bara DHL att skickar mina paket och ta 39kr/paket, och posten 75kr/paket. Kolla in fraktjakt.se där kan du ser vilka alternative det finns och ifall du behöver hjälp med utvecklingen av din ebutik så hör gärna av dig. Jag driver även en webbyrå www.firstchance.se - www.firstapp.se, och just så har vi en kampanj där kunden få 50% rabatt av hela ordervärde. Hör av dig ifall du behöver hjälp så dela jag gärna med mig lite tips.

Mvh
Michael

Inläggets betyg
Svara Svara med citat