Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Hjälp med e-shop

Inlägg 1 av 4

2014-02-24, kl 11:10

patrikand3rsson

patrikand3rsson

Inlägg: 9

Hjälp med e-shop

Hej har en idé om en ebutik. Behöver hjälp med vilken eshop man ska välja samt hur man gör med frakten.

Det är kläder som ska säljas via nätet. Vill ju kunna erbjuda så billig frakt som möjligt utan att det ska kosta mig för mycket pengar.

Vill ha två alternativ ett man kan spåra och ett utan.

Och ge mig inte tips om att vända mig till posten om du inte har en direktlänk till en förstående prislista.

För mig är det rena djungeln.

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 4

2014-03-26, kl 00:10

q3slowhand

q3slowhand

Inlägg: 2

Citat:

Ursprungligen postat av: patrikand3rsson

Hej har en idé om en ebutik. Behöver hjälp med vilken eshop man ska välja samt hur man gör med frakten.

Det är kläder som ska säljas via nätet. Vill ju kunna erbjuda så billig frakt som möjligt utan att det ska kosta mig för mycket pengar.

Vill ha två alternativ ett man kan spåra och ett utan.

Och ge mig inte tips om att vända mig till posten om du inte har en direktlänk till en förstående prislista.

För mig är det rena djungeln.




Hej, jag kan hjälpa till med bygget av webbshop. Har stor erfarenhet av detta och goda referenser finns.
www.wordpress-hemsidor.se
www.e-handel.mobi

Mvh Urban

Urban Hådén Wordpress-Coach

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 4

2014-03-27, kl 18:12

patrikand3rsson

patrikand3rsson

Inlägg: 9

Citat:

Ursprungligen postat av: q3slowhand

Citat:

Ursprungligen postat av: patrikand3rsson

Hej har en idé om en ebutik. Behöver hjälp med vilken eshop man ska välja samt hur man gör med frakten.

Det är kläder som ska säljas via nätet. Vill ju kunna erbjuda så billig frakt som möjligt utan att det ska kosta mig för mycket pengar.

Vill ha två alternativ ett man kan spåra och ett utan.

Och ge mig inte tips om att vända mig till posten om du inte har en direktlänk till en förstående prislista.

För mig är det rena djungeln.




Hej, jag kan hjälpa till med bygget av webbshop. Har stor erfarenhet av detta och goda referenser finns.
www.wordpress-hemsidor.se
www.e-handel.mobi

Mvh Urban



Tack men det är mer frakt och posttjänst jag behöver hjälp med. Vad ska man välja för leverantör, vad kostar det osv. Vad ska man ta ut för kostnad för kunden.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 4

2014-03-28, kl 09:44

Niklaslarsson

Niklaslarsson

Inlägg: 40

Hej,
Vi använder oss av posten och det funkar bra.
Hur mycket paket handlar det om? Är det en större volym?

Niklas Larsson
Avdelningsansvarig / Säljare
http://lrddesign.se

[email protected]
0738- 29 52 62

Kostnadsfritt nyhetsbrev för råd & tips om marknadsföring och enklare seo: http://lrddesign.se/nyhetsbrev/

Inläggets betyg
Svara Svara med citat