Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Webb & E-handel

Köp av intresseanmälan

Inlägg 1 av 5

2014-02-12, kl 17:08

mickz

mickz

Inlägg: 6

Köp av intresseanmälan

Hej,

Driver idag ett säljbolag som framgångsrikt säljer avtal åt ett stort företag.

Men vi vill gärna få in kunder via adwords också, och behöver därför en snygg intresseanmälan.

Hemsidan är uppbyggd i Wordpress.

Finns det någon som kan rekommendera någon som kan hjälpa till med detta, det ska vara snygg design och proffsigt gjord.

Självklart betalar vi för detta!

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 5

2014-02-18, kl 16:38

Adahlberg

Adahlberg

Inlägg: 1

Citat:

Ursprungligen postat av: mickz

Hej,

Driver idag ett säljbolag som framgångsrikt säljer avtal åt ett stort företag.

Men vi vill gärna få in kunder via adwords också, och behöver därför en snygg intresseanmälan.

Hemsidan är uppbyggd i Wordpress.

Finns det någon som kan rekommendera någon som kan hjälpa till med detta, det ska vara snygg design och proffsigt gjord.

Självklart betalar vi för detta!



Hejsan Mickz,

Jag skulle själv rekommendera Bolagswebb, de är ett gäng unga individer som håller på med just webbdesign och sådana special tjänster inom wordpress, PHP eller HTML. Jag har själv haft erfarenhet med dessa och de sköter sin verksamhet väldigt proffsigt och resultatet blir bra!

kika www.bolagswebb.se och kontakta dom!

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 5

2014-02-19, kl 07:59

mickz

mickz

Inlägg: 6


Tack för svar.

Jag lägger ingen värdering i att du registrerade dig samma dag som du svarade, samt att du också skriver från Stockholm.

Jag hör av mig så får vi se utfallet.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 5

2014-02-19, kl 15:35

Glimbrant

Glimbrant

Inlägg: 3

Hej Mickz.

Jag driver ett digitalt produktionsbolag som heter Wasabi Web i Uppsala. Vi producerar främst Wordpress webbplatser.

Gå in och kika på www.wasabiweb.se. Fyll gärna i ditt telefonnummer så ringer en av våra projektledare upp så berättar de mer om hur det går till om det uppstår frågor eller funderingar.

Mvh Andreas

Webbyrå i Uppsala - Wasabi Web
www.wasabiweb.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 5

2014-02-24, kl 12:14

Turbo123

Turbo123

Inlägg: 43

Hej!

Jag kan hjälpa er med detta. Min inriktning är ren och snygg webbdesign enligt webbstandard. Jag arbetar med Wordpress som CMS.

Min portfolio hittar ni på www.kraner.se

Johan Kraner Åsedahl
Webbdesigner
www.kraner.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat