Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Funderar du på att starta bokföringsbyrå?

Inlägg 1 av 2

2014-01-29, kl 02:24

gorano

gorano

Inlägg: 9

Funderar du på att starta bokföringsbyrå?

Vi är lite tidigt ute men vi kommer så småningom att erbjuda vårt koncept till andra bokföringsbyråer. Vi har tagit fram en mycket effektiv arbetsprocess och har ett unikt IT-stöd.

Normalt avvaktar byrån att allt material kommit till byrån och bokför allt för en kund på en gång. Dvs, man sorterar, registrerar, dokumenterar och sätter i pärm samt rapporterar i ett flöde - på ett ungefär, om det går bra. Vi har vänt på flödet då vi tar emot och registrar material oavsett vem det kommer ifrån. Därefter sortering och utskrift av alla företag som utförs av datorn.

Nu kommer vi att leta efter en partner i Sverige, alternativt att vi köper en svensk byrå. Innebär mycket arbete och slit. Är du intresserad så får du gärna ta kontakt redan nu!

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 2

2014-03-17, kl 11:33

Entreprenören

Entreprenören

Inlägg: 45


Hej
Detta kan vara hel rätt för mig. Jag jobbar idag med bokföring på distans i liten omfattning. Ett problem jag har är att jag har dåligt it stöd för just distansarbete. Om ni söker pattner i sverige för att bygga upp verksamhet är det än mer intressant

Skicka mail med mer info till [email protected] så tar vi det vidare därifrån.

vänliga hälsningar
Arto Suomela

Entreprenören

Inläggets betyg
Svara Svara med citat