Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Uppfinningar & Patent

Apputvecklare?

Inlägg 1 av 3

2014-01-01, kl 12:45

Mimorrell

Mimorrell

Inlägg: 19

Apputvecklare?

Har du kunskap i att utveckla appar? Vill ha credit för ny app men ont om idéer?

Jag har idéer på bra appar, men inte resurser eller tid till att utveckla dom! Söker därför någon som vill utveckla dom och tillsammans med mig. Har en app som jag vill iverksätta asap och som de allra flesta med smartphone hade velat ha!

Söker dig/er som redan har utvecklat någon app själv, är pålitlig, har tro på dig själv och har stora visioner! Ni kommer arbeta oavlönat, men ni kommer till största del att äga app:en och jag kommer ta procent av vinsten enligt överrenskommelse.

Skicka mig dina/era appar ni redan utvecklat som jag kan se på, lite info och kontaktuppgifter, så tar jag kontakt med er som verkar mest lovande för projektet. Vill också ha info om erat tidspann från att ni började till att ni slutförde appen.

MVH/Michaela

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 3

2014-03-23, kl 18:18

vanforum

vanforum

Inlägg: 16

Om du har svårt att hitta någon som vill jobba gratis kan jag rekommendera odesk.com. Väldigt enkelt att både hitta och styra

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 3

2014-03-25, kl 12:27

Mimorrell

Mimorrell

Inlägg: 19

Tack men har hittat en fantastisk sammarbetspartner redan.
Men tack för tipset. Kanske

MVH/Michaela Morrell

MVH/Michaela

Inläggets betyg
Svara Svara med citat