Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Grossist inom hudvård och hårvård SÖKES!

Inlägg 1 av 5

2012-10-05, kl 11:39

Hopes

Hopes

Inlägg: 1

Grossist inom hudvård och hårvård SÖKES!

Hej!

Vi är ett uppstartande företag som nu är i stort behov av en leverantör inom hudvårdsprodukter. Främst ansiktsmasker, men även hårinpackningar och massageoljor är exempel på produkter vi söker. Säljer du själv den här typen av produkter? Känner du till någon bra grossist?

Alla tips är guld värda för oss. Vi har snart vänt ut och in på internet, men fortfarande inte hittat någon som matchar vår profil. Kanske kan just ditt tips leda oss dit?

Med vänliga hälsningar

Emil

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 5

2012-10-05, kl 17:07

annamonikalilja

annamonikalilja

Inlägg: 2

Hej,
Jag är ny Sverige återförsäljare till Collagen Max. Den har jag till ansikte och hals, hår och naglar och till hela kroppen. Vill du kontakta mig så skriv till [email protected] eller ring på 070-9626072
Du kan läsa om produkten på hemsida www.collagenmax.se
Vänligen,
Anna A.Lilja

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 5

2012-10-07, kl 17:53

annali

annali

Inlägg: 5

Ska produkterna säljas vidare, i såfall hur (butik eller nätet) eller ska de användas till behandlingar?

Mvh Anna

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 5

2012-10-08, kl 12:25

annamonikalilja

annamonikalilja

Inlägg: 2

Produkter ska säljar till behandlingar hos kosmetologer, spa och på nätet till privat personer.
Jag skulle behöva ha hjälp av återförsäljare som har egna företag.
MVH
Anna A.Lilja

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 5

2014-04-01, kl 00:06

Vildmarksolja

Vildmarksolja

Inlägg: 3

Hej Emil...
Jag är ett mindre företag som äger vildmarksolja. Jag kan även tillverka andra produkter såsom massageolja m.m åt er. Om ni vill så kan vi även fixa med så vi gör ett eget märke åt er. Själv kör jag enbart med ingredienser av högsta kvalité. Kika in på vildmarksolja.se eller slå en pling på 0708-103497...Väliga hälsningar Billy

Vildmarksolja För människor i naturen...

Inläggets betyg
Svara Svara med citat