Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Lagar & Regler

Trevlig möjlighet för duktig säljare

Inlägg 1 av 1

2014-04-02, kl 23:09

Vildmarksolja

Vildmarksolja

Inlägg: 3

Trevlig möjlighet för duktig säljare

Hej...
Tänkte förhöra mig om här var någon duktig säljare som vill ensam ha hela Sverige som säljfält.Äger företaget vildmarksolja med alla rättigheter som är skyddat. Jag tillverkar själv produkterna och håller hög kvalité då jag använder mig endast av bättre oljor. Nu har du möjligheten att själv få styra och lägga upp ditt arbete. Pensionär är inget hinder. Vildmarksolja är bra till mycket såsom torra o nariga händer. Delvis descinficerande som underlättar sårläkning.Håller mygg,knott,fästigar samt andra små kryp borta.Solbränd hud fjällar inte så lätt. En universalolja som är bra till allt från fisket till att få bort motorolja från händerna. Mitt upplägg: du styr dig själv, du är ensam säljare för hela Sverige, efter tillverkningskostnader så delar vi på vinsten som har en bra marginal. Låter detta intressant så kolla mer på vildmarksolja.se o maila mig på [email protected] eller slå mig en pling på 0708-103497...Vänliga hälsningar Billy

Vildmarksolja För människor i naturen...

Svara Svara med citat