Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Fastighetsinvestering- Partnerskap sökes.

Inlägg 1 av 2

2014-04-15, kl 16:22

Eureka

Eureka

Inlägg: 4

Fastighetsinvestering- Partnerskap sökes.

Hej !
Jag är en Civilingenjör inom väg- och vattenbyggnad.
Arbetar för tillfället i Malmö kommun. Har tidigare investerat i undervärderade lägenheter och lagt ut dem på marknaden med ett högre värde. Jag vill gärna göra detta igen, behöver dock en partner, någon med intresse, engagemang och kapital för detta. Någon som förstår riskerna och vet att det aldrig finns garantier. Däremot ambitiös nog för att minimera riskerna så mycket som möjligt.

Det du ska bidra med:
- Kapital
- Tid
- Stort engagemang
- Meriterande om du själv har varit/är en yrkesarbetare inom bygg och villig att lägga ner tiden (bra om du har kontakter).

Jag bidrar med:
- Kapital
- Tid
- Marknadsanalyser på undervärderade fastigheter (till att börja med lägenheter)
- Kunskap om underhåll och material
- Stort engagemang

Viktigt!
Det finns aldrig garantier på god avkastning eller avkastning överhuvudtaget, däremot gäller det att ju mer förberedd och kunnig man är desto mindre blir risken och därmed ökar chansen för avkastning.
Är du intresserad av att inleda ett partnerskap och investera lite pengar med goda chanser för att dra ihop en vinst? Hör av dig, skicka en mail, berätta om dig själv, vad du sysslar med, vad för kunskap du har som är relevant inför detta och varför du tror att du passat bra inför denna roll?

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 2

2014-05-04, kl 12:45

Abeto

Abeto

Inlägg: 12

Hej, jag är marknadsförare, jag kan hitta delägare till dig. Kan du skicka din tele, vi kan prata mer.
MVH
Hariet

Inläggets betyg
Svara Svara med citat