Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Webb & E-handel

Söker feedback på vår webbutik

Inlägg 1 av 6

2014-05-13, kl 17:28

moemoe

moemoe

Inlägg: 90

Söker feedback på vår webbutik

Som rubriken lyder söker vi feedback på vår webbutik.

Den är dock inte 100 % klar ännu och vi arbetar fortfarande med kassa, varukorg, Hem, meddelanden på engelska
men skulle vilja ha lite feedback från andra företagare.

Observera att dem tomma kategorierna kommer att uppdateras med produkter så snart bilderna är färdiga.

Kika gärna på vår butik och återkom med feedback.

www.marrochii.se

Tacksam för all feedback, negativ som positiv.

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 6

2014-05-19, kl 18:22

moemoe

moemoe

Inlägg: 90

Lite tråkigt att nästan 100 Stycken har sett inlägget men ingen som vill bidra med lite feedback.

Tanken att var att få lite feedback så man kunde förbättra butiken, men så är inbland. hur som helst tack ändå.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 6

2014-05-19, kl 23:33

niklase

niklase

Inlägg: 191

Hej,

Jag tycker den ser trevlig ut och har passande färger som matchar era produkter.

Behöver du en egen hemsida eller webbshop?
https://wpcms.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 6

2014-05-23, kl 22:57

Kenan

Kenan

Inlägg: 11

Hej!

Tycker det finns en poäng att möjligen byta ut helt designen på hemsidan. Ett enkelt sätt att se vart trenden går mot är att bara söka wordpress themes eller liknande och därigenom få ett hum hur utveckligen ser ut.

Idag ser sidan väldigt trött ut och man får ett intryck att designen och hemsidan inte har uppdaterats på flera år. Det är det största problemet på hemsidan vilket skapar ett intryck av ett skolprojekt.

Tips på förbättringar

1. Loggan
Se till att få en webbyrå att göra loggan. Den ser photoshopad ut på ett sätt som för ens tankar till att en skolelev gjort den. Jag använde mig utav lrddesign.se för både loggan och design på hemsidan. Ett bra tips.

2. Designen
Se till att göra om designen. Googla fram vilka trender som gäller nu.

3. Jobba med större bilder och mindre text.

Vad ni har gjort bra
1. Ni har hittat spännande produkter.

2. Bra information om företaget

Lycka till

Kenan

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 6

2014-05-24, kl 12:44

moemoe

moemoe

Inlägg: 90

Hej tack för din feedback.
Tanken är just det att vi inte ska följa en trend.

Vi har riktat in oss på marocksmk inredning, då vill vi erbjuda den känslan i hemsidan.
Varma färger, lite mörkare. jsut en Bazar känsla

Är inte riktigt ute efter att följa en trend som alla följer, satsar på en egen design för vi arbetar endast med just marocksnk inredning som sagt.

Tack för din feedback.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 6

2014-06-03, kl 23:44

FredrikGr

FredrikGr

Inlägg: 4

Helt OK, den ser marookansk ut :-). Jag har jobbat som konsult med GUI och användarvänlighet för webben i 16 år, det här är helt Ok.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat