Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Webb & E-handel

Feedback på hemsida.

Inlägg 1 av 3

2014-06-17, kl 20:51

bsnygg

bsnygg

Inlägg: 1

Feedback på hemsida.

Hej,

Har nyligen byggt upp en hemsida. Tanken är att den ska samla alla klänningar från de största leverantörerna på internet och göra det lätt för besökaren att filtrera och hitta just sin favorit klänning. Det går även att logga in med sin Facebook och på så vis spara sina val.
Hemsidan är www.dressfinder.se och jag tar gärna emot tips på förbättringar.

Min förhoppning är att hemsidan ska underlätta när man letar efter olika typer av klänningar, och istället för att sitta och kolla hos flera leverantörer ska man ha allting samlat på ett smidigt sätt. Vet att filtreringen inte är helt 100% ännu och det kan förekomma att en del klänningar ligger fel, men det jobbar jag på.

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 3

2014-06-23, kl 18:01

donfree

donfree

Inlägg: 5

Jäkla va fräsch sida, störtskön. Är du affiliate på de lika märkena eller hur hade du tänkt finansiera sidan? Lite pinterest känsla. Är det API från de olika eller är materialet skrapat? Om inte affiliate hade jag kopplat den till en facebook page och byggt ett följe där. Sen kan ni krydda med specialerbjudanden när ni får in nått roligt.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 3

2014-06-27, kl 21:55

RobinR

RobinR

Inlägg: 1

Hej donfree

Lyckas inte logga in på mitt andra konto så fick skapa ett nytt för att kunna svara.

Kul att du gillar sidan!

Precis, vi är affiliates till de olika leverantörerna. Det är ett sidoprojekt som vi tänkt försöka få fart på. Tanken från början har hela tiden varit att skapa en pinterest liknande känsla så det känns kul att du drar den parallellen :)
Det är API som vi hämtar ifrån. Vi har integrerat facebook såvida att man kan "hjärta" de klänningar man tycker om, hitta dom samlade under hjärtat uppe till höger och från den sidan dela via facebook.

Till en början kommer vi fokusera på att få upp besökarantalet till sidan, därefter kan vi börja se över erbjudanden, nyhetsbrev etcetera.

Mvh,
Dressfinder

Inläggets betyg
Svara Svara med citat