Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum ABC för dig som vill starta eget

Återförsäljare kläder - hur går jag tillväga.

Inlägg 1 av 2

2014-08-01, kl 12:35

Swennews

Swennews

Inlägg: 1

Återförsäljare kläder - hur går jag tillväga.

Varför jag vill bli återförsäljare: Jag har sedan längre tid haft ett stort intresse för design och skapande, mode och konst. Sedan januari 2014 startade jag ett instagram konto som heter hippiespirits och under dessa 6 månader så har jag fått 50.000 följare och det växer mellan 300-1000 nya följare varje dag. Bilderna jag lägger upp visar stort intresse av köpsignaler och jag har hänvisat tusentals folk till olika sajter där dom kan handla kläder, väskor, skor, smycken och inredning. Detta har fått mig att bli intresserad av att öppna något eget (webbshop) men jag vet ej hur jag ska gå tillväga.

Jag har förstått att man bör öppna eget företag.
Eftersom jag inte har så mycket pengar så har jag inte råd att betala för dyra rådgivare osv.

Därför undrar jag:
1. Vart vänder man sig för att bli återförsäljare?
2. Måste man ligga ute med pengar till en början?
3. Skatter? Inskrivningar/registreringar?

Eftersom jag sitter på så stora möjligheter till att öppna något ordentligt så kanske någon vill gå in som investor. Och en grej till, kontakta mig på mail. [email protected] för mer detaljerad information om verksamheten. Just nu håller vi även på att bygga en mindre bloggportal. och alla idéer är välkomna.

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 2

2014-08-03, kl 11:59

Abeto

Abeto

Inlägg: 12


Hej, vi är intresserade att få kontakt med dig. Vi är företag som har finansäringsmöjlighet genom olika bank. Var god kontakta oss.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat