Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem

Sida 1 av 2

1 2
Forum Affärsidéer

Något för dig... ?

Inlägg 1 av 12

2014-01-30, kl 17:13

Glassicura

Glassicura

Inlägg: 88

Något för dig... ?

Vill du jobba med network marketing och bygga upp i Sverige.

Produkterna säljs i 107 länder och har internationella patent och är godkänd att säljas runt om i världen.

Sammantaget handlar det om akupunktur med hjälp av nanoteknik, vilket tillför kroppen precis det som den saknar på ett problem, utan att använda gifter.
Produkterna är till för alla - men särskilt bra för människor som idag använder droger på doms problem, till exempel. sömntabletter eller tabletter mot smärta och det är giftigt för kroppen, som betydar att dom kan ta bort drogarne.
Använder en person mediciner eller tabletter, så fungerar detta endast när personen använder drogarne. Med nanotekniken kan smertan fortätta med att vära mindra, och i vissa fall tar helt bort smertan utan att skulla använda produktet videre. Nanotekniken, har många fördelar och en av fördelarna är att det fungerar snabbt. Smärta produkten verkar ofta på mindre än en minut.

Steg för steg, kommar de produkter att bliva medicinskt godkänd läkemedel och i Frankrike är det produkt för sömnlöshet medicinskt godkänd och används av Sjukhus och snart kommar produkten för smärtan också vara medicinskt godkänd.

I Danmark har vi produkterna för 3 år och är det land i världen som har den snabbaste utvecklingen på grund vi som land, har fokuserat på att vi använder för mycket giftiga droger.

Man får vara med på den nivå som passar och det finns stora pengar att tjäna.
Vi har en tidigare bank kvinna som har varit med i 2 år och hon tjänar i dag på en månad samma, som hon gjorde på ett år tidigare.
Vi har en pensionär som bara har detta, som en hobby och tjäna cirka 5 tusen.

Du kommer att få en egen hemsida med en nätbutik och du får eyy kontokort och du får dina utbetalningar varje måndag.

Allt är väldigt seriöst och jag önskar att hitta en grupp människor i Skåne.

Jag pratar om Skåne p.g.a. Vi har info i Helsingör och vi har också möjlighet i närheten av Klippan.
Senare, när de första i gruppan blir dugtiga, då kan dom sen ta upp i landet och håller kurser för sitt lag.

Vill bara påminna om att det inte bara är om sjukdom, eftersom det finns olika produkter. Vi har till exempel. prestationshöjande produkter och jag tror att alla finnesscentre i Danmark säljar dessa

Det var lite från mig .... och du är välkommen att ställa frågor

Sorry mit Svenska,,,,men jag är jo Dansk :-)

M.v.h

Henrik

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 12

2014-01-30, kl 23:25

Glassicura

Glassicura

Inlägg: 88

Glömde att säga att bortsett från att du får din egen hemsida, nätbutik, kontantkort, då får du också tillgång till vår avstängda Facebook-sida, där vi delar erfarenheter och du har alltid tillgång, till en erfaren person, som du kan ringa eller e-posta till.

Du har ingen administration och varorna till dina kunder - vi skickar dessa, så du skal inte på posten, etc.

Vi finns i 107 ländar,,, och började i 2002...

Oavsett om du driver nu eller vill starta ett företag, då är nätverksmarknadsföring, det billigaste tillgängliga sätt att starta upp och med minsta risk + att du är inte ensam och är du med från början, då är dina möjlighetar mycket mycket unikt i det här fallet - du kan ha en million netto efter ett år om du vill... du kan ockso bara göra det som hobby och ha några tusinde ekstra,pr. månad och vi stöttar oavsett

När du blir lite mera ärfaren, kan du starta dina egen stora teams i din egen stad eller närliggande städer och om du har familj eller vänner utomlands, kan du också starta nya grupper där...utan att fråga..alt är bara om att göra.

Klart att man måsta ha ett förtroende till produktet / produkterne och dom vi sälgar är patenteret med klinisk test + att dom börjar att bliva godkjänt som läkemedel

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 12

2014-02-01, kl 08:17

joimport

joimport

Inlägg: 97

kan man ta del av tester som gjorts för era produkter ? är dom godkända i sverige som läkemedel? eller kommer dom att bli det ? som sagt låter intressant vill gärna ha någon bisyssla till mitt arbete men tyvär så kan jag ej gå in med några pengar men jag går in till 100 % på att försöka marknadsföra era produkter så att alla blir glada och nöjda

ingenting är omöjligt

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 12

2014-02-01, kl 12:18

Glassicura

Glassicura

Inlägg: 88

Produkterna är patenterade med bevisade effekter och den grundläggande tanken är att människor, som för närvarande använder droger för deras problem nu, kan undvika att behöva använda mediciner med dess biverkningar i framtidan.

Att få patent tar många år, och det gör det sen också få godkända produkter som läkemedel. Länder har olika krav och vissa länder arbetar snabbt och andra långsamt. Hittills har endast Frankrike nått att godkänna och det finns 107 länder.

Många av dem som säljer produkterna i Danmark använda själv även en eller flera av de produkter och det innebär att de produkter dom använder själv kan dom köpa på ca. halva priset.

Vill man inte sälja och bara använda produkterna själv, så går det fortfarande att köpa produkterna, men då blir det fullt pris.

Om en kund inte är nöjd med produkten, finns en 100% återbetalning

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 12

2014-02-01, kl 13:41

joimport

joimport

Inlägg: 97

ok får tänka på saken har lite annat på gång också...

ingenting är omöjligt

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 12

2014-02-01, kl 14:31

Glassicura

Glassicura

Inlägg: 88

Naturligvis skal du få funderer.... - men du kan titta på Lifewave.com och på framsidan kan du hitta svensk övarsättelse

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 7 av 12

2014-08-03, kl 12:17

Abeto

Abeto

Inlägg: 12

Vi har ett marknadsföring företag och jobbar väldigt bra inom att sälja produkter och tjänster till alla som anlitar oss. Vi håller på bygga stora kontakter i hela Sverige och i olika länder i världen. var god kontakta oss så att vi kan diskutera mer.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 8 av 12

2014-08-06, kl 19:02

Trendyfriendly

Trendyfriendly

Inlägg: 3

Jag är intresserad av mer info ,bor i Skåne !! Vänligen kontakta mig :-)

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 9 av 12

2014-08-07, kl 09:03

Abeto

Abeto

Inlägg: 12

Hej, vi kan kontakta dig,vi ringer så fort du skickar tele.
MVH
Abeto

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 10 av 12

2014-08-12, kl 13:55

Glassicura

Glassicura

Inlägg: 88

Citat:

Ursprungligen postat av: Trendyfriendly

Jag är intresserad av mer info ,bor i Skåne !! Vänligen kontakta mig :-)



Sent svar sorry - har inget mera att göra med detta - men prova Ulla Brammer hon finns lite nord om Helsingborg

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Sida 1 av 2

1 2