Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Finansiering & Riskkapital

Investering / Partner iPhone App

Inlägg 1 av 2

2013-09-13, kl 10:13

LEGOan

LEGOan

Inlägg: 1

Investering / Partner iPhone App

Hej,

Mitt namn är Patric och jag har en idé till en app som jag är säker på kan bli nästa fluga. Appen i sig är ett simpelt, men ack ett så underhållande spel som du säkert själv har lekt/spelat någon gång.

Har spenderar någon månad för research och det finns idag ingen direkt konkurrens på appstore. Jag är nu i kontakt med flertalet utvecklare och börjar få en bild av vad projektet skulle kosta. Det jag behöver för att kunna gå vidare med projektet är en investerare, en affärsängel eller dyl.

Upplägget kan diskuteras. Är öppen för alltifrån en investering, partnerskap till royaltys. Har precis registrerat mig här så vänligen kontakta mig eller ge mig kontaktinfo för djupare diskussion.

Med vänlig hälsning, Patric

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 2

2014-09-17, kl 09:19

AppShackSimon

AppShackSimon

Inlägg: 3

Hej Patric.

Vi på App Shack är intresserade av att höra mer om ditt spel.
Beroende på vad du har för idé så kan vi tänkas vara intresserade av ett partnerskap.

Inser att svaret kommer i senaste laget och väljer därför att svara på ditt inlägg här istället för ett PM.

Vi har en lång utbildning bakom oss samt flera års programmeringserfarenhet - speciellt inom mobilapplikationer.

Hör av dig till oss genom att besöka http://www.appshack.se eller ring mig (Simon) på tel: +47 (0)704 040 003
Du kan även skicka ett e-post till [email protected].

Självklart skriver vi på ett sekretessavtal innan du avslöjar dina planer för oss.

/ Simon

Inläggets betyg
Svara Svara med citat