Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Övrigt

Var kan jag hitta investerare?

Inlägg 1 av 1

2014-10-23, kl 21:29

henrikstorm

henrikstorm

Inlägg: 6

Var kan jag hitta investerare?

Hej,

Mitt företag heter Attraktionsakademin och vi hjälper killar att träffa tjejer genom att bygga upp varje killes unika attraktionspotential sedan våren 2013. Det är först nu under hösten 2014 som företaget med nytt namn, nya samarbetspartners, ny hemsida och nya produkter/tjänster som verksamheten har börjat ta fart ordentligt.

Inom några veckor kommer Attraktionsakademin att exponeras i aftonbladet, Göteborgsposten och City (Sydsvenskan)och vi har gett ut en ny e-bok, presenterat en online-kurs och har en föreläsningsturné på gång.

Attraktionsakademin har stora planer för de kommande åren. I det första läget nu skulle Attraktionsakademin må gott av ett tillskott av starka ekonomiska muskler (investeringar) för att kunna åstadkomma det vi vill inom produktutveckling/produktleverans samt marknadsföring.

Var vänder jag mig för att hitta investerare som är intresserade av det vi gör på Attraktionskademin och som vill investera från 50k upp till 1M i ett första skede?

Bästa hälsningar, Henrik Storm

Henrik Storm

Svara Svara med citat