Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Finansiering & Riskkapital

Var hittar jag investerare?

Inlägg 1 av 4

2014-10-23, kl 21:56

henrikstorm

henrikstorm

Inlägg: 6

Var hittar jag investerare?

Hej,

Driver ett företag (attraktionsakademin.se) som hjälper killar att träffa tjejer genom att utveckla varje killes unika attraktionspotential och är intresserad av kapital för produktutveckling/leverans och marknadsföring - för att kunna växa helt enkelt nu när det händer mycket inom företaget. Inom kort kommer företaget få mediabevakning från GP, Aftonbladet och City/Sydsvenskan bland annat.

Företaget har stora visioner för åren som kommer och skulle må bra av ett tillskott ekonomiska muskler - i först skedet från 50k och upp till 1M.

/Henrik Storm

Henrik Storm

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 4

2014-10-23, kl 21:59

henrikstorm

henrikstorm

Inlägg: 6

Min fråga är, var letar jag?

Henrik Storm

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 4

2014-11-01, kl 17:56

PeterK

PeterK

Inlägg: 397

Vi har framgångsrikt arbetat en del med att hjälpa företag att finansiera. Vi arbetar primärt med internationell finansiering.
Steg ett är att ha en projektrapport, helst på engelska, skriven efter konstens alla reglar. Innan den finns skall man inte ens fråga efter finansiering eftersom man gör bort sig 100% om man tar kontakt med finansiär men saknar projektrapport.

Peter K

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 4

2014-11-01, kl 19:16

henrikstorm

henrikstorm

Inlägg: 6

Tack för ditt svar Peter, jag uppskattar hjälpen.

Henrik Storm

Inläggets betyg
Svara Svara med citat