Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Övrigt

Toppsäljare söker nya vägar.

Inlägg 1 av 2

2014-11-21, kl 23:19

Riggson

Riggson

Inlägg: 2

Toppsäljare söker nya vägar.

Toppsäljare söker nya vägar.
Driven säljare som varit inom Tv-Branschen (canaldigital,Viasat och Comhem) men har även sålt el-avtal på Telge Energi och Göta energi. Söker nu projekt att jobba med på distans då jag bor ute i ingemanslandet ungefär :) Men har tillgång till fiber internet.
Kontakta mig på [email protected] för mer frågor eller information.

// Magnus

Driven toppsäljare inom el-branschen och TVbranschen! Kontakta mig vid jobb.

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 2

2015-03-06, kl 23:21

ChristianT

ChristianT

Inlägg: 12

Hej Magnus,

främst telemarketing som är av intresse för dig om jag förstår dig rätt? Vi är ett nystartat bolag som nu lanserar en ny innovativ produkt i Sverige, och jag kan se behovet av en slipad säljare, men det som oroar mig och som jag ställer mig frågande till är att du bor i ingenmanslandet. Vilka möjligheter skulle du ha att faktiskt åka till en potentiell kund och presentera en produkt? Är detta ens en möjlighet för dig, något som överhuvudtaget skulle vara intressant för dig om vi vänder på det?

Skicka PM om du är intresserad av att veta mer, och se vilka möjligheter till ett eventuellt samarbete vi kan ha, så skickar jag ytterligare information till dig och en produktkatalog med de produkter vi nu lanserar


Christian Tomelius
[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat