Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Klockren affärsidé - Söker erfaren partner

Inlägg 1 av 3

2014-08-03, kl 19:22

Andreasu

Andreasu

Inlägg: 2

Klockren affärsidé - Söker erfaren partner

Hej,

Sedan några månader tillbaks så har jag haft en riktigt bra affärsidé som jag bara inte kan se hur den skulle kunna misslyckas.

Har spenderat de senaste månaderna till att leta info och skapat lite kontakter som behövs för företaget.

Företaget kommer vara inom klädbranschen , som en webbshop ( jag vet att det är en tuff bransch med väldigt mycket konkurrens). Men det kommer vara en väldigt unik produkt som kommer att gå hem hos alla. Tanken är att starta ganska enkelt, men utvecklingsmöjligheterna är nästan oändliga.

Då jag är helt novis inom att starta eget, utöver att jag läst någon bok och spenderat tusentalstimmar på internet så söker jag en affärspartner, antingen företag eller privatperson.

Du får gärna ha erfarenhet inom klädbranschen och webbshoppar.

Som sagt så är utvecklingsmöjligheterna här enorma och affärsidén är klockren.

Jag söker inte någon som är enbart finansiär, utan jag vill ha en klockren affärspartner som är redo att lägga ner svett och tårar som mig.

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 3

2014-12-01, kl 21:31

Andreasu

Andreasu

Inlägg: 2

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att jag inte har svarat någon av alla er som hört av sig till mig. Något blev fel och jag har inte kunnat logga in här, startaeget supporten har inte ens besvarat mina mail.

Men nu lyckades jag äntligen att återställa lösenordet och komma in igen.

Jag ska börja läsa igenom alla meddelanden jag fått och kommer besvara dem som är av intresse.

Tack på förhand för så stort visat intresse!

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 3

2014-12-04, kl 12:24

kewin

kewin

Inlägg: 5

Kolla din inkorg.

Mvh

Inläggets betyg
Svara Svara med citat