Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Starta webbprojekt tillsammans

Inlägg 1 av 1

2015-01-27, kl 17:18

Charmy

Charmy

Inlägg: 15

Starta webbprojekt tillsammans

Jag äger domänerna Mejkup.se och mejkup.com

Jag söker nu efter någon att inleda ett samarbete med.

Egenskaper jag värderar högt är att du är:
- Driven
- Lätt att samarbeta med
- Ambitiös
- Ärlig
- Hängiven
- Tycker att driva eget är kul

Du kommer att jobba tillsammans med mig ifrån grunden. Du bör ha ett stort intresse och gärna ev någon utbildning inom skönhetsvård/hudvård/makeup eller liknande. Eller om du gar annat att erbjud, så står jag för denna kunskap.

Jag är en tjej ifrån Göteborg på 24 år. Jag har drivit eget företag förut, bla som nagelterapeut på salong. Har också jobbat som konsult åt bla. Loreal. Jag vill nu satsa på något större, och till mestadels internet baserat. Är en driven, ambitiös entreprenör.

Tycker att starta upp egna projekt är otroligt kul och givande. Mitt mål är att börja bygga upp detta så mycket som möjligt.
Vill ha någon att bolla ideer med, och att slå våra kloka huvuden ihop, samt att dela upp arbetet med.
Jag jobbar idag på kontor och kommer att fortsätta med detta också, dock kommer mycket tid att prioriteras på detta. Och förhoppningsvis ska detta gå att leva på i framtiden. Jobbar hellre med något eget än att jobba för någon annan.

Du bör ha en stabil ekonomi i dagsläget. Planerar inte några större investeringar nu i början, men det ska ändå finnas lite möjligheter från oss båda.

Detta kommer att startas helt från scratch, jag har inte kommit längre än att ha funderat ut domän, varunamn samt ideer än så länge. Så det roliga börjar nu.

Svara Svara med citat