Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Övrigt

Fler forum?

Inlägg 1 av 6

2006-01-16, kl 22:34

username

Medlem
#8116

Inlägg: 15

Fler forum?

Jag undrar om ni har några tips på fler forum som denna
Har kollar runt lite men tycker att det som jag hittat är av dålig kvalitet, litet för mycket "tjäna pengar på internet"
Jag vill självklart också göra "pengar" men på ett lite mer jordnära plan
Har själv "seriösa" produktidéer och behöver lite info så därför undrar jag om fler bra forum som denna
I och för sig verkar det finnas en "tokstållar" här också men helt ok

Trevlig Kväll

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 6

2006-01-17, kl 13:34

username

Hhhh
Pppp

Inlägg: 4

Söker "seiösa" och "jordnära" affärsidéer precis som du nämner här.

capital(a)mail.com (byt ut (a) mot @)

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 6

2006-01-17, kl 18:47

larsarenander

larsarenander

Inlägg: 1436

Jag kommer med en sida som heter flysverige.nu som tar sikte på det svenska skattesystemets olika vinklar. Där kommer man man få lite mer heltäckande råd än de drygt 600 som kommit Startaeget tillgodo samt lika många till min nuvarande e-postadress. Man kan om man vill dra nytta av en del annat också.
Lars
[email protected]
Start av företag och ekonomistyrning

[email protected] EKONOMISTYRNING Utgivning av min bok KVINNA I STRID. Engelsk version WOMAN IN BATTLE ISBN NR 978-91-981066-1-9 finns nu tillgänglig i Sverige.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 6

2014-10-08, kl 23:09

larsarenander

larsarenander

Inlägg: 1436

Sidan finns kvar men är inaktiv då jag märkte att jag inte skulle hinna med allt som dök upp. Däremot finns jag ledig som styrelse och småföretagarproffs samt för de personer som fyller 61 år nästa år att åta mig ett uppdrag. Man bör då räkna med att ha 250.000 för lönekostnader. Mitt arvodet gäller all support under hela 2015. Svar till mig ska ha kommit in innan 1.12.2014 vid intresse.
Nu vid snart 70 år har jag dragit ner på den mesta verksamheten men boken om min farmors liv vid fronter tickar på, och det blir ett annat format än nuvarande A6 på den nya. Fantastik gratisreklam fick jag för den när min farmor ligger på bordet framför Invar Kamprad, SvD torsdagen den 10 april 2014, sidan 13 rosa delen, det var strax innan Ikeamannen blev århundradets entreprenör.

Lars

[email protected] EKONOMISTYRNING Utgivning av min bok KVINNA I STRID. Engelsk version WOMAN IN BATTLE ISBN NR 978-91-981066-1-9 finns nu tillgänglig i Sverige.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 6

2015-02-02, kl 10:20

Leopold

Leopold

Inlägg: 6

Ta en titt på www.foretagande.se

Vänliga hälsningar,
Leopold

Blogg: www.deliveringchina.se

Göteborgare på plats i Kina för att hjälpa svenskar med import.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 6

2015-02-02, kl 12:10

larsarenander

larsarenander

Inlägg: 1436

På företagande .se har jag skrivit 2201 inlägg och det hade varit fler här om man inte tagit bort ca 1000 inlägg när man bytte system. Sådant gynnar inte skrivandet på en sait. Dumma beslut är något som jag uppdaterar på företagande.se så de företagare som finns kvar vet vad de har att vänta av den nya regeringen.

Lars arenander

[email protected] EKONOMISTYRNING Utgivning av min bok KVINNA I STRID. Engelsk version WOMAN IN BATTLE ISBN NR 978-91-981066-1-9 finns nu tillgänglig i Sverige.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat