Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Starta eget företag med mig?

Inlägg 1 av 3

2015-02-02, kl 14:58

amsowe

amsowe

Inlägg: 4

Starta eget företag med mig?

Hej!

Jag är en tjej på 25 år som söker någon att starta upp ett eget företag med.

Idén är redan klar men blir lite tungt att köra allting själv.

Jag skulle vilja hitta någon som har erfarenheter kring något ut av följande:

- Starta upp ett eget företag

- Sköta bokföring

- Designa webbplatser

- Jobbat/jobbar med en webbshop

- Duktig på att göra PR och locka till sig mängder av folk (tex. om du haft/har en välbesökt blogg).

I övrigt hoppas jag att du liksom jag brinner för skapande och utvecklanden där målet är att bli något stort. Jag hoppas att du är duktig på att kämpa och att aldrig ge upp. Jag hoppas dessutom att du är en glad och rolig person som ser tillvaron på ett positivt sätt.


Hör av dig till mig om du känner att detta passar dig! Berätta lite om dig själv och vad du gör i dagsläget. Känner jag att ditt mail verkar intressant så får du även veta mer kring min affärsidé!

En stor fördel om du bor kring Stockholm eller Uppsala, då jag själv bor i Uppsala.


Mvh Amanda

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 3

2015-02-05, kl 06:08

FiratGunes

FiratGunes

Inlägg: 71

Hej Amanada,

Kul att du söker efter en person med mina kunskaper. Jag har i över 2 år sökt en partner att jobba ihop med men inte lyckats så bra.

Kanske kan vi disskutera vidare?

Personlige arbetar jag som frilansare idag inom webb och äger flera webbshoppar, affiliate verksamheter och ha flera projekt igång samtidigt. Jag har under flera års tid även byggt upp ett internationellt nätverk med person som besitter alla möjliga kunskaper inom webb.

Programmerare, webbutvecklare, designer, apputvecklare, sökoptimerare, marknadsförare etc.

Alla dessa sitter runt om i hela världen och arbetar per uppdrag. Vi har några riktigt stora projekt på G som jag också söker någon till, men söker även någon att bedriva hela verksamheten med. Verksamheten är som sagt väldigt unik. Erbjuder tjänster som ingen annan i hela norden erbjuder och även uppbyggt på ett väldigt unikt sätt som man inte byggt en verksamhet på tidigare.

Vi erbjuder alla möjliga webbtjänster, allt och lite till. Vi samarbetar med otroligt många på internet och allt har jag personligen byggt upp själv. Läs mer på www.moderny.se

Finns det intresse kan vi gärna träffas om vi inte har långt till varandra alternativt ett skype möte som funkar minst lika bra.

Tack på förhand!

[email protected]

Hälsningar
Firat

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 3

2015-02-10, kl 09:45

Charmy

Charmy

Inlägg: 15

Skickar pm.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat