Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Bokföring, Ekonomi & Skatter

Samarbeta med mig?

Inlägg 1 av 1

2015-02-19, kl 16:25

amsowe

amsowe

Inlägg: 4

Samarbeta med mig?

Hej!

Jag har tidigare skrivit på detta forum men efter att ha hittat rätt "bolagsform" just nu så gör jag ett nytt inlägg.
Jag ska starta en Ideell förening för en speciell målgrupp och behöver alltså två kompanjoner till det. Detta är alltså inget för de som vill satsa på vinstdrivande utan hellre vill hjälpa människor i första hand. Dock ska man ändå kunde ta ut en själslig lön från den Ideella föreningen i framtiden.

En fördel om du har vana från någon av följande punkter:

- Sköta bokföring

- Designa webbplatser

- Jobbat/jobbar med en webbshop

- Duktig på att göra PR och locka till sig mängder av folk (tex. om du haft/har en välbesökt blogg).

I övrigt hoppas jag att du liksom jag brinner för skapande och utvecklanden där målet är att bli något stort. Jag hoppas att du är duktig på att kämpa och att aldrig ge upp. Jag hoppas dessutom att du är en glad och rolig person som ser tillvaron på ett positivt sätt.


Hör av dig till mig om du känner att detta passar dig! Berätta lite om dig själv och vad du gör i dagsläget. Känner jag att ditt mail verkar intressant så får du även veta mer kring min affärsidé!

En stor fördel om du bor kring Stockholm eller Uppsala, då jag själv bor i Uppsala.

Med vänlig hälsning Amanda

Svara Svara med citat