Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Teknik

Kontor på distans

Inlägg 1 av 4

2010-01-05, kl 23:37

username

Niclas
Nilsson

Inlägg: 1

Kontor på distans

Ett utmärkt alternativ för hög tillgänglighet och säkerhet är ditt kontor på distans, sk Cloud Computing. Kör program som t ex Word, Excel och Exchange från vilken dator som helst på kontoret, lokalkontoret, landet, hemma, hos brorsan osv... Kolla in www.redcloud.se eller kontakta oss för en demonstration! (0700903880, [email protected])

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 4

2015-03-22, kl 12:15

Morena

Morena

Inlägg: 15

Jag har också en sådan tjänst, men på spanska.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 4

2015-06-06, kl 15:29

larsarenander

larsarenander

Inlägg: 1436

Det här med distansarbetsplats pläderade jag för när jag satt i Landstinget då jag tyckte att man skulle åka mindre och därmed släppa ut mindre avgaser, minska trafik på kommunala området samt minska skaderisker och därmed minska sjukvårdskostnader. SKV tycker att man som företagare kan klara sig på 2-4000:- för hemarbete. Lever man i medeltiden? För den summan kommer man bara innanför dörren, iaf i Stockholmsområdet. Varken den förra och i synnerhet den nuvarande Regeringen vill inte ha företagare i hemmet på rimliga villkor.

[email protected] EKONOMISTYRNING Utgivning av min bok KVINNA I STRID. Engelsk version WOMAN IN BATTLE ISBN NR 978-91-981066-1-9 finns nu tillgänglig i Sverige.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 4

2015-07-27, kl 22:25

PeterK

PeterK

Inlägg: 397

Man skall INTE aktivera trådar från 2010!!!

Peter K

Inläggets betyg
Svara Svara med citat