Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Partner/investerare inom Mobilupplåsning

Inlägg 1 av 2

2015-03-24, kl 13:33

Kemeny

Kemeny

Inlägg: 43

Partner/investerare inom Mobilupplåsning

Hallå!

Jag är precis i startfas utav en verksamhet som kommer syssla med mobilupplåsningar.

Jag har tidigare drivit en fysisk servicebutik inom mobilreparationer samt webbshop/hemsida med mottagning utav mobiltelefoner via postorder som reparerades till kund. Denna verksamhet överläts föregående år till nya ägare pga bra erbjudande.

Tidigare erfarenhet utav mobilupplåsningar finns då vi även arbetade med detta i min gamla verksamhet som en tilläggstjänst.

Jag har under sex månader arbetat fram bästa möjliga priser på mobilupplåsningar utav samtliga modeller (främst iPhone och samsung). Jag har färska siffror på antal mobiler som låses upp varje månad i Sverige och har befintliga mobilupplåsningar i dagsläget som sköts.

Jag har från mina tidigare erfarenheter kontakt med hela landets serviceverkstäder som är intresserade utav mina priser och mobilupplåsningar, där de skall agera ÅF.

Jag har färdigställd hemsida som är klar för lansering, logga och alla designarbeten färdigställda och stabila avtal med leverantörerna utav mobilupplåsningarna.

Varför jag kommer att sticka ut från mängden på marknaden är pga mina färdiga avtal och de mycket låga inköpspriserna jag har på mobilupplåsningar, detta är inget som jag funnit via någon hemsida eller dylikt utan en stabil leverantör som har 16 år i ryggen inom mobilupplåsningar och jag har haft otroligt mycket kontakt senaste halvåret med denna leverantör.

Jag har arbetat mycket på att automatisera hela denna process och både kunskap och tillgången finns.

Meriterande kunskaper är följande:
- Duktig säljare
- Kunskaper inom HTML och webbdesign
- Tekniskt kompetent
- Goda kunskaper inom företagande och att driva företag
- Gott ekonomiskt kapital

Aktiebolag skall i kommande vecka registreras.

Det som kvarstår att göra innan verksamheten är på ben är följande:
- Upprätta avtal med landets serviceverkstäder inom mobilreparationer
- Finslipa hemsidan inför lansering
- Trycka reklammaterial i form av visitkort, reklamfolders, prislistor etc.
- Marknadsföra hemsidan på nätet

Jag hoppas komma i kontakt med någon passande profil inom detta område, det är även lämpligt om du är centralt belägen i landet.

Vid intresse skicka mig ett mail på [email protected] med en personlig presentation utav dig själv och vad du skulle kunna tillföra till denna verksamhet, samt varför detta projekt är något som skulle passa dig bra.

Tack på förhand!

Med vänliga hälsningar,
Mathias

Klicka hem gratis kontantkort/simkort.

http://www.simkort.se

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 2

2015-03-26, kl 12:41

Verith

Verith

Inlägg: 1

Hej mathias jag har skickat PM


Inläggets betyg
Svara Svara med citat