Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Webb & E-handel

Vart hittar men en bra Logo?

Inlägg 1 av 4

2015-02-13, kl 11:36

RositaMalmo

RositaMalmo

Inlägg: 1

Vart hittar men en bra Logo?

Hej Starta eget,

Drivit en massagesalong ett per år nu, och precis fått hjälp av min son lansera den på internet.

har bara text som titel på sidan men skulle vilja skaffa mig en riktigt snygg logo, och kanske lite bättre bilder med. Hur gjordä ni när ni köpte en logo? Behöver jag anstella en firma för detta eller finns det andra vägare?

/ Rosita,
http://rositasmassage.com/

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 4

2015-02-13, kl 16:43

WorkWork

WorkWork

Inlägg: 2

Ska du ha en proffsig unik logo som du kan använda till "allt" så bör du kontakta en firma. Detta är antagligen det som gäller i ditt fall. Men jag kan ändå nämna att det också finns billiga alternativ hos Fiverr.com men de duger bara till din hemsida rent kvalitétsmässigt. Vidare finns risken att de är kopierade från webben. Om du bestämmer dig för det billigare alternativet, köp då med omsorg.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 4

2015-03-09, kl 09:35

novagenic

novagenic

Inlägg: 6

Hej jag är en professionell grafisk designer och undrar om ni behöver en ny snygg logga till ert företag. Är väldigt noggrann och ärlig i mitt arbete och gör mitt bästa för att kunden ska bli så nöjd som möjligt. Redigerat i drygt 4 år och använder väldigt avancerade mjukvaror.

Ni får allt i vektorgrafik vilket innebär att de är redo för tryck och web.

Jag kan även göra filmintroduktioner!

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 4

2015-04-14, kl 03:47

HampusLTD

HampusLTD

Inlägg: 1

logosack.com kan jag rekommendera, dom har ett bibliotek med färdiga logotyper till bra priser samt är väldigt snabba och duktiga på att ta fram specialutformade logotyper.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat