Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Affärspartner sökes!

Inlägg 1 av 9

2015-06-03, kl 09:16

mariesabir1

mariesabir1

Inlägg: 2

Affärspartner sökes!

Hej,

Jag söker en partner/affärskompanjon att starta eget med. Eller även att gå in i en redan fungerande rörelse är också intressant.

Allt är av intresse, klädbutik till bilförsäljning. Det som är viktigt för mig är att man är seriös, hårt arbetande och har en stor dos energi och positiv anda.

Stämmer detta in på dig, hör då gärna av dig till mig så kan vi diskutera vidare.

Bästa hälsningar
Marie Sabir

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 9

2015-06-06, kl 23:09

Afroswed

Afroswed

Inlägg: 2

Hej! Jag söker också en seriös affärspartner. Jag är intresserad av att driva en kläd/inredningsbutik med en afrikansk "touch", Har även funderat på en afrikansk restaurang som omfamnar olika länder från Afrika. Vad Har du tänkt att driva?:)

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 9

2015-06-07, kl 07:36

PeterK

PeterK

Inlägg: 397

Vi söker företagare som vill importera olika varor vi kan ordna från Indien. Men inget direkt partnerskap.

Peter K

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 9

2015-06-13, kl 11:34

mariesabir1

mariesabir1

Inlägg: 2

Hej

Inredningsbutik är av absolut intresse! Däremot hade jag tänkt lite mer shabby chic/countryside stil. Är det något som du tycker om?

Med vänlig hälsning
Marie

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 9

2015-06-13, kl 23:41

username

Alishehzad
Bawangaonwala

Inlägg: 4

Hej
Jag vill veta om du kan impotera herr klädder och hur ska man göra det, är det risk fritt, förutom pengar.

mvh
Ali

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 9

2015-06-13, kl 23:46

username

Alishehzad
Bawangaonwala

Inlägg: 4

Citat:

Ursprungligen postat av: PeterK

Vi söker företagare som vill importera olika varor vi kan ordna från Indien. Men inget direkt partnerskap.



Hej peter
Jag vill veta om du kan impotera herr klädder och hur ska man göra det, är det risk fritt, förutom pengar.
För att mitt intresse ligger i skjortor till unga män och äldre

mvh
Ali

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 7 av 9

2015-06-13, kl 23:51

username

Alishehzad
Bawangaonwala

Inlägg: 4

Citat:

Ursprungligen postat av: mariesabir1

Hej

Inredningsbutik är av absolut intresse! Däremot hade jag tänkt lite mer shabby chic/countryside stil. Är det något som du tycker om?

Med vänlig hälsning
Marie



Hej Marie
Jag heter Ali och vill gärna veta om hur ska man göra i dina affäre vilken type av butik du tänker om så kan vi prata med varandra om det på min email [email protected] på min email berätta om hur du tänker, så kan vi diskutera efter de frågorna, eftersom jag också letar efter någon som kan om business och kan hjälpa till mig.
mvh
Ali

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 8 av 9

2015-06-14, kl 10:39

PeterK

PeterK

Inlägg: 397

Inga affärer är 100% riskfria, finns alltid något som kan gå galet. Men efter att ha sagt det: Varor som vi erbjuder innebär mycket låg risk. Det hänger på om du kan sälja eller inte.

Peter K

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 9 av 9

2016-10-29, kl 20:00

gabined2000

gabined2000

Inlägg: 11

I am looking for a partnership or collaboration (distribution, sales representative, production branch, etc.). I am speaking about Romanian market with future possible development in the south Eastern European market. Further detailed discussions can be carried out at any time.

Thank you,
GABRIEL NEDELCU
E-mail: [email protected]
Mobile: 0040736119147
Skype ID: gabi_ned2000

Inläggets betyg
Svara Svara med citat