Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Söker delägare i rullande aktiebolag

Inlägg 1 av 1

2015-07-17, kl 17:36

Kemeny

Kemeny

Inlägg: 43

Söker delägare i rullande aktiebolag

Hallå!

Precis som rubriken lyder så är jag på jakt efter en delägare till min verksamhet som håller på med mobilupplåsningar.
Jag har ett registrerat aktiebolag och är 100% ensam ägare till verksamheten. Sajten och verksamheten har endast varit igång sedan 1 maj men är redan Sveriges största sajt inom just mobilupplåsningar.

Företaget arbetar med både privatpersoner via hemsidan samt återförsäljare i form av fysiska butiker som reparerar mobiltelefoner. Omsättningen har sedan start sett ut enligt följande:
Maj: 54.000 kr
Juni: 103.000 kr
1 juli - 15 juli: 84.000 kr, så bör landa på åtminstone 170.000 kr

Verksamheten har en god marginal på sina sålda tjänster och verksamheten ökar i en bra takt som statistiken ovan uppvisar.

Jag letar efter en mycket driven och enormt engagerad delägare/samarbetspartner för att ta verksamheten steget längre där väldigt många nya idéer kan förverkligas och omsättningen höjas markant!

Hemsidan är väldig välutvecklad med ett mycket användbart administrationssystem som sköter sig själv från inkommen beställning till bekräftelse till slutkund. Alla återförsäljare har ett eget inlogg på sidan där de lägger in sina upplåsningar.

Några egenskaper som är meriterande:
- Goda kunskaper inom Telecom
- Duktig försäljare
- Tidigare företagare/befintlig företagare
- Kontakter inom Sveriges mobiloperatörer
- Kontakter inom Blocket eller liknande säljkanaler
- Duktig på marknadsföring

Jag är redo att sälja halva min del i verksamheten till rätt person, alternativt överlåta del av verksamheten emot mycket meriterande kunskaper/kontakter.
Det är ett stort plus om du är belägen i Örebro/Karlstadregionen då jag har ett stort och fint kontor beläget i Karlskoga med plats för en till.

Skicka mig ett mail på [email protected] vid intresse och berätta liter mer om dig själv och vad du skulle kunna tillföra i verksamheten.

Klicka hem gratis kontantkort/simkort.

http://www.simkort.se

Svara Svara med citat