Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Bokföring, Ekonomi & Skatter

Söker produkt eller tjänst att sälja via telefon

Inlägg 1 av 2

2015-08-27, kl 16:49

kristianljung

kristianljung

Inlägg: 1

Söker produkt eller tjänst att sälja via telefon

Hallå där!

Mitt namn är Kristian, jag och min kollega har arbetat inom sälj i 6 års tid som säljare i butik och telefon, vi har haft coach roller och även varit med i rekryterings processer. Vi har sett mycket bra men vi har även sett mycket dåligt, därför har vi nu bestämt oss för att starta upp eget inom TM i den spanska staden Barcelona. Vi är båda tillräckligt erfarna att ta oss an rollen att rekrytera och personligen lära upp unga och engagerade säljare.Vår idé är att rikta oss mot den svenska marknaden och just därför är vi ute på jakt efter en ny produkt.

Söker du efter en långsiktig partner som inriktar sig på kvalité och lönsamhet? Titta hitåt!

Vi söker nämligen en produkt eller en tjänst att lägga ner 100 % fokus på och som vårt företag kan växa tillsammans med. Vi har sålt allt möjligt under våra 6 år som säljare och är nu redo för nya utmaningar. Vill du utöka och samarbeta med ett TM-bolag eller genomföra en testkampanj?

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 2

2015-08-31, kl 15:57

attencion

attencion

Inlägg: 12

Hej,

Jag sysslar med IT och ekonomitjänster.
Är väldigt intresserad av att arbeta tillsammans med ett telemarketing bolag eftersom
vi då kan växa tillsammans.
Du får jätte gärna ringa mig på 070 712 26 85 om du är intresserad.
Eller så mailar du mig på [email protected]

Attencion

Inläggets betyg
Svara Svara med citat