Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Webb & E-handel

Starta webbyrå - någon som är på?

Inlägg 1 av 2

2015-06-21, kl 19:03

jgravare

jgravare

Inlägg: 1

Starta webbyrå - någon som är på?

Hej,

Efter 6 år som projektledare så är jag nu sugen på att starta eget och letar därför efter en tekniskt bevandrad och duktigt webbutvecklare/systemutvecklare/webbdesigner som är sugen på att starta eget!

Vem är då jag? Mitt namn är Jonathan och jag söker efter en driven affärspartner som tillsammans med mig vill starta en liten webbyrå i Göteborg. Jag många års erfarenhet av projektledning och produktion av webb-relaterade tjänster, framför allt inom hemsidor och e-handel. Genom mina erfarenheter av andra startups anser jag mig ha god koll på försäljning, kundvård, support, SEO och sociala medier.

Om du tycker att detta låter intressant vore det väldigt kul om du hörde av dig! Låt oss ta en kaffe och prata lite om hur vi skulle kunna få detta att börja rulla.

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 2

2015-11-28, kl 02:54

Technologi

Technologi

Inlägg: 2

Hej jgarvare är väldigt intresserad att starta upp med någon då jag är riktig dålig på säljandet men kan programmera enklare hemsidor i css html, php, java, responsive och färdiga cms som wordpress och har programmerat ihop e-handel i opencart och woocommerce är väldigt intresserad av ett samarbete så har du intresset kvar så tveka inte att höra av dig till mig på [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat