Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Övrigt

Tyg tryckeri

Inlägg 1 av 4

2016-04-17, kl 18:43

ceisabelle

ceisabelle

Inlägg: 3

Tyg tryckeri

Hej jag har ett bra tag nu letat efter ett bra tyckeri som trycker tyg. Vet egentligen inte om detta yrke har ett speciellt namn men har iaf inte haft någon större tur. Så jag tar mer än gärna emot all hjälp jag kan få för att hitta rätt. De ska gärna trycka på organiskt tyg. Jag hoppas ni är villiga att hjälpa mig eller guida mig åt rätt håll.

Mvh Bella

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 4

2016-04-19, kl 15:11

PeterK

PeterK

Inlägg: 397

Vi har drivit fabrik som tillverkar kläder i Indien.
Tygtryckerier i Sverige känner jag inte till. Men vi har många kontakter i Indien. Plus någon enstaka i Europa.

Notera att det ofta finns betydande minimum-mängder. Hur mycket beror på vilken typ av tyg och vilken sorts tryck och antalet färger. Det är vanligtvis en ganska stor apparat. Men det finns även handtryckta tyger och då talar vi om mycket mindre mängder som minimum.

Maila och berätta exakt vad du vill ha, tyget och mängden, så kan vi ge bättre råd. Maila [email protected]

Peter K

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 4

2016-04-21, kl 05:09

annethb

annethb

Inlägg: 1

Jag hoppas att samarbeta med er för att producera vår klänning http://www.girlvow.com/wholesale-print-dresses/

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 4

2016-04-21, kl 09:53

PeterK

PeterK

Inlägg: 397

Maila oss med all info
[email protected]

Peter K

Inläggets betyg
Svara Svara med citat