Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Partner til nyt niche projekt inom rekruttering

Inlägg 1 av 3

2016-03-31, kl 22:58

Glassicura

Glassicura

Inlägg: 88

Partner til nyt niche projekt inom rekruttering

Jeg har udviklet et nyt rekrutterings koncept for dansk talande personal i branchen telemarketing og kundeservice i Sverige.

Der søges efter ca. 50 nye dansk talande medarbejdere hver måned og år efter år i Sverige i de omtalte brancher og der findes ikke nok dansk talande i Sverige til bl.a at finde den gode medarbejder og konkurrencen er hård.

De eksisterende företag som rekrutterer i dag gör flere fejl, som mit koncept ændrer på.

Processen bliver markant hurtigere, meget bedre kandidat bedömning og til en lavere omkostning.
Vi kan også tilføre personale fra Danmark, hvor svenske viksomheder slipper for at betale arbejdsgiver afgift. Jeg kan ikke komme ind på hvordan, da det er en lang forklaring.

Vi tager mellem kr. 600 og 800 kr. i timen og vores interne timeløn er kr. 250 - kr. 300, tænker jeg.

Kort beskrevet så betyder dette at har vi samlet set arbejdet på en opgave i 1o timer og du har arbejdet 6 timer og jeg 4 timer , så har du tjent kr. 1.800 og jeg har tjent kr 1.200 og resten som er kr. 5000 går til virksomheden til fordeling eller til investering eller både og.

Dig som jeg søger har en personlig telemarketings erfaring på et ok niveau og taler modermåls svensk og du må også have indblik omkring kundetjénst og service.

Du må have et personligheds format, da vi enten skal samarbejde eller konkurrer med de store som dominerer markedet - men som tydeligvis ikke gør det specielt godt.

Jeg har selv 100 % kontrol omkring det jeg søger hos min partner og jeg taler et helt ok Svensk, men ikke nok til at gå i telefon forhanding.

For en god ordens skyd vil jeg sige er du bliver ikke millionær, men gør vi det godt kan det blive till 40.000 til 60.000 til hver pr. måned og det er ok for et deltids job synes jeg.

Hilsen fra Henrik

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 3

2016-04-06, kl 14:07

Glassicura

Glassicura

Inlägg: 88

Hej igen

Finns det verkligen ingen som har en bred erfarenhet av telemarketing och med kunskap om kundservice?

Det skulle vara super om du ockso har kunskap om online marknadsföring, men går bra utan ockso.

I min nisch koncept allt görs via telefon och dator, föreställer jag mig.

Du hanterar all svenska och jag hanterar allt danska

Konceptet är i princip 98% klar - det saknar är en liten översättning från danska till svenska språket.

M.v.h.

Henrik

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 3

2016-04-28, kl 22:36

robin24

robin24

Inlägg: 15

Hej Henrik,

Skulle du kunna skicka mig din mailadress till mig på PM så kanske vi kan prata mer om detta projekt?

Jag har jobbat med både telemarketing och kundtjänst samt haft flera olika roller inom de två nämnda områdena.


Vänliga Hälsningar

Inläggets betyg
Svara Svara med citat