Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Socionom och investerare söker kompanjoner

Inlägg 1 av 7

2016-02-25, kl 17:40

paob

paob

Inlägg: 7

Socionom och investerare söker kompanjoner

Socionom och investerare söker två kompanjoner för start av hem för ensamkommande flyktingbarn, en som kan hjälpa till att investera i och leta efter en lämplig lokal och en som tidigare har jobbat i chefs/ledarposition tidigare på ett dylikt hem eller i alla fall en person som har väldigt bra myndighets kontakter och kan varas till stor hjälp i införskaffandet av alla tillstånd som krävs.

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 7

2016-04-26, kl 02:08

Stor

Stor

Inlägg: 3

Har kommit en bit på vägen.
Större villa och ett par hektar mark är inköpt.
Vi har inlämnat bygglovsansökan för flera paviljonger på tomten.

Från början var det tänkt som asylboende men tittar nu på hvb lösning.


Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 7

2016-04-26, kl 07:37

paob

paob

Inlägg: 7

Det där låter ju verkligen intressant, du har marken och fastigheten medan min kompanjon har kommit rätt långt vad gäller ansökningarna men för att de ska gå igenom så måste man ju ha en lokal givetvis och det har ju du. Var ligger huset någonstans? För vidare kommunikation så kan du gärna mejla mig på [email protected] i stället för här inne är jag inte så ofta.

Med vänlig hälsning
Patrik

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 7

2016-05-23, kl 22:28

Duvan

Duvan

Inlägg: 2

Var ligger boendet?
Kanske av intresse för mig beror på om ni tänkt behandling eller ej.
Kontakta gärna mig på [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 7

2016-07-09, kl 19:18

Valdet

Valdet

Inlägg: 11

Hej

Jag är med intresserad. Behöver du hjälp hör av dig.

Mvh David

vill vara min egen Chef helt enkelt!

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 7

2016-07-11, kl 22:08

paob

paob

Inlägg: 7

Som framgår av annonsen så söker jag och min kompanjon någon som dels kan hjälpa till att investera men också någon som kan hjälpa till med att leta rätt på lämplig lokal. Är detta något som du kan hjälpa oss med? Huruvida vi ska ha behandling eller inte får vi ta ställning till när vi har en verksamhet överhuvudtaget.

Patrik

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 7 av 7

2016-07-11, kl 22:09

paob

paob

Inlägg: 7

Som framgår av annonsen så söker jag och min kompanjon någon som dels kan hjälpa till att investera men också någon som kan hjälpa till med att leta rätt på lämplig lokal. Är detta något som du kan hjälpa oss med?

Patrik

Inläggets betyg
Svara Svara med citat