Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Webb & E-handel

Arkenstone AB

Inlägg 1 av 5

2016-06-30, kl 15:58

ArkenstoneAB

ArkenstoneAB

Inlägg: 4

Arkenstone AB

Hejsan, är nystartat företag och håller på ge mig in på egen hand i webbranschen... Någon som har lite tips ?

kika gärna in på min hemsida! www.arkenstone.se

Finns pris på sidan,


Mvh
Peter

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 5

2016-07-04, kl 14:21

stoffe03

stoffe03

Inlägg: 121

Jag gillar era priser men samtidigt blir det väldigt svårt att låta bli att undra om kvalitén avspeglas i priset. Om ni skulle ha exemplar på tidigare projekt/arbete ni skapat åt andra skulle nog bidra med betydligt mycket mer förtroende för er, utöver det tycker jag om vad jag ser. Är ni aktiva i sociala medier? nätverkar ni allt ni kan? Sidan känns rätt tom/inaktiv.

Företagskonsult
Virtuell assistans/frilans
[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 5

2016-07-04, kl 15:25

ArkenstoneAB

ArkenstoneAB

Inlägg: 4

Citat:

Ursprungligen postat av: stoffe03

Jag gillar era priser men samtidigt blir det väldigt svårt att låta bli att undra om kvalitén avspeglas i priset. Om ni skulle ha exemplar på tidigare projekt/arbete ni skapat åt andra skulle nog bidra med betydligt mycket mer förtroende för er, utöver det tycker jag om vad jag ser. Är ni aktiva i sociala medier? nätverkar ni allt ni kan? Sidan känns rätt tom/inaktiv.




Hej stoffe03.. Jo till dom pengarna får man kvalitet. Finns ingen ide att hålla undan den. Jag är nystartad därför jag inte har några referenser att lägga ut på min sida:/ men håller på att jobba på den fronten. Ända stället jag är väldigt aktiv är på Facebook. Jag håller även på att göra en Offert Ansökan direkt på min sida.

har du lite tips så dela gärna med dig:)

Mvh

Peter Bohlin
Arkenstone AB
[email protected]
0708-907018

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 5

2016-07-04, kl 15:44

stoffe03

stoffe03

Inlägg: 121

Jag funderar själv på om jag ska testa dina tjänster men det jag yttrade mig om i tidigare inlägg var mer konstruktiv kritik så att du kunde jobba på det.

Du skulle kunna göra gratis projekt bara för att ha lite referenser och om den andra parten är riktigt nöjd kanske den rekommenderar vidare. Och om du ändå ska göra det kanske du borde leta upp ett företag som gör något som kan gynna dig i framtiden? tjänster du kanske kan ha användning av och i och med att du gav bort deras hemsida kanske de i gengäld kan ge dig rabatterade priser osv. alltid bra att skapa nätverk.

Företagskonsult
Virtuell assistans/frilans
[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 5

2016-07-04, kl 15:49

ArkenstoneAB

ArkenstoneAB

Inlägg: 4

Okej, Jag förstår vad du menar! :) Jag håller på kontakta företag angående göra hemsidor åt dom bara för referensen..

Är du intresserad av en hemsida? så Kontakta mig gärna på min mejl.



Mvh Peter

Inläggets betyg
Svara Svara med citat