Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Startar snart eget callcenter! (BEHÖVER UPPDRAG)

Inlägg 1 av 6

2015-01-17, kl 18:35

AldinH

AldinH

Inlägg: 1

Startar snart eget callcenter! (BEHÖVER UPPDRAG)

Hej!

Jag är snart klar med mina studier och tänkte starta ett eget callcenter. Jag behöver då uppdrag, allt ifrån kundundersökningar, abonnemangsförlängningar, försäljning av produkter, ta emot samtal från kunder osv.

Jag har 10 års erfarenhet av försäljning! Detta är något jag älskar att göra...

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 6

2015-02-05, kl 06:30

FiratGunes

FiratGunes

Inlägg: 71

Hej Aldin,

Vi kan hjälpa dig med uppdrag om det fortfarande är aktuellt. Det är väldigt goda förtjänster på produkter och tjänsterna som säljs. Väldigt enkel sålda dessutom då de är unika produkter och tjänster.

PM om intresse finns.

Firat

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 6

2015-03-20, kl 13:09

JuliaRie

JuliaRie

Inlägg: 1

Hi Albin,
my name is Julia Rietveld and I am a web developer from The Netherlands. I just finished my study in web development in Malmö and am busy starting my own web agency in Skåne.
I am good in my profession but completely suck in sales. So i am looking for someone like you who has some experience in sales who can call my potential clients and convince them that they need my services.

Every once in a while I make a list of businesses around me who advertise in local papers. I visit their websites and look for potential clients who look really terrible online. But I just don't know how to approach these people. And I am hoping that you can help me with that.

Best regards,
Julia Rietveld
http://dc-websolutions.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 6

2016-01-06, kl 19:46

adolinademi

adolinademi

Inlägg: 3

Hej Aldin! Vi bedriver försäljning med tjänster inom brandsäkerhet och är intresserade av att outsourca en del av försäljningen till en outstanding TM-byrå. Maila mig på [email protected] för vidare dialog.

Konekta söker ständigt efter nya samarbetspartners. Har du något intressant? Vi bedriver försäljning i världsklass! - Maila till [email protected] - http://konekta.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 6

2016-08-17, kl 18:58

Michelchatall

Michelchatall

Inlägg: 6

Jag har jobbat med försäljning i flera år och vill ta det till en annan nivå, jag vill öppna mitt egna callcenter. har säljare som är sugna på att börja jobba för mig, behöver bara en produkt eller tjänst att erbjuda i telefonen, och helst en tjänst/produkt som löper på varje månad. mvh michel

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 6

2016-08-25, kl 16:17

Michelchatall

Michelchatall

Inlägg: 6

jag håller på o öppnar ett callcenter, hör gärna av dig om tjänsten/produkten.. [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat