Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Export & Import

Tillverkning av träprodukter

Inlägg 1 av 2

2016-09-16, kl 22:28

williamback

williamback

Inlägg: 1

Tillverkning av träprodukter

Hej!
Jag och mina kollegor drev ett UF-företag där vi tillverkade magnetiska grytunderlägg i ek kombinerat med aluminiumrör. Nu är vi på gång och har startat upp som ett riktigt företag men letar nu någonstans där man kan tillverka dessa. Vi är inne på att börja producera i Sverige eftersom Kina gärna brukar vilja ha en högre volym. Vi vill inte börja producera så stor mängd utan ser helst än mindre volym nu i början. Vi undrar om det är någon som har något förslag där man kan tillverka dessa, vi kommer även ta fram fler köksprodukter med designen i fokus och tanken är då att man ska kunna använda samma leverantör.

Tack på förhand!

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 2

2016-09-17, kl 10:43

ReklamEliten

ReklamEliten

Inlägg: 26

Hej!

Har du testat att Googla på "Tillverkning av Träprodukter" eller något liknande. Då kanske du kan hitta något Företag som skulle kunna hjälpa till. Tänk även på att vissa företag syns lite sämre på Google, så de kan hamna lite längre bak i sökresultatet.

Jag tänkte även fråga dig om ditt Företag skulle vara intresserad av någon Produkt/Tjänst som vi på ReklamEliten erbjuder.
ReklamEliten är en reklambyrå som skapar allt från Logotyper, Digital Reklam och Tryckt Reklam till Profilering, Tryck på Kläder och mycket mer.
* Vi skapar även produkter efter önskemål. Så om det finns något ni inte hittar på vår hemsida, men ni är intresserade av, så skulle det kunna ordnas.*

För mer information om vad vi erbjuder, kan du besöka www.reklameliten.se, kontakta oss via mail([email protected]) eller så kan du kontakta oss via telefon(073 - 61 89 368).

Tack på Förhand och Hoppas vi Hörs!

ReklamEliten - Snabb, Billig och Kvalitativ Reklam. Besök ReklamEliten på www.REKLAMELITEN.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat