Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem

Sida 3 av 3

1 2 3
Forum Affärsidéer

Söker affärside att driva hemifrån

Inlägg 21 av 29

2013-04-10, kl 11:45

ClaesStaffansson

ClaesStaffansson

Inlägg: 14

Hej

Hur har det gått? Har ni hittat något än? Vissa inlägg och svar ni fått här verkar inte så kunskapsbaserade tyvärr.

MLM har funnits i snart 100 år och fungerar bra. Problemet är att det finns för många företag som "slåss" om distributörerna och de som börjar med MLM har inget system att följa. System och utbildning är nyckeln.

Jag har själv varit i MLM branschen på heltid sedan 1997 så nog fungerar det alltid. Om ni vill diskutera ett bra koncept är ni välkomna att kontakta mig på Skype. Jag bor numera i Thailand så jag är 5 timmar före Sverige så vi måste prata på svensk dagtid.

Sök mig på clasta57 på Skype.

Hälsningar Claes

Claes Staffansson
[email protected]
http://WebBizSystem.com

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 22 av 29

2013-04-10, kl 12:04

ClaesStaffansson

ClaesStaffansson

Inlägg: 14

Hej

Nu tror väl alla att jag är dum i huvudet, och det kanske jag är, och en riktig tjatmumrik som skickar in samma inlägg 6-7 gånger. Saken var den att då jag klickade s"Skicka" så kom rutan upp med att jag förlorat kontakten med servern.
Så jag klickade på uppdatera sidan några gånger. Vilket visade sig dumt. Inlägget gick in varje gång jag uppdaterade:-(

Om admin vill vara vänlig ta bort alla utom det första vore det ju bra. Själv hittar jag ingenstans där jag kan radera inläggen.
Vet någon annan hur man gör?

Sorry,
Claes

Claes Staffansson
[email protected]
http://WebBizSystem.com

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 23 av 29

2013-04-16, kl 11:51

omaro

omaro

Inlägg: 34

Vad jag skulle rekommendera är att ni öppnar en webbhotell billigt och enkelt.

Skaffa vår 3 GB gratis molnlagrings tjänst och få 500 MB extra per värvning.
Vi erbjuder även webbhotell, webbutveckling, billiga webshop och massor.
kolla in www.skratt24.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 24 av 29

2013-04-25, kl 20:53

larsarenander

larsarenander

Inlägg: 1436

På 60-talet hade jag en affär på Österlånggatan i Stockholm och att jag sålde den berodde på lapplisornas intåg i Gamla stan. Den som startade efter mig var en hund och kattaffär men den fick slå igen ganska snart, så det är viktigt var man har en fysisk affär annars är livet behagligt med dagens möjligheter med näthandel. Men låt även Sambon ha ett företag, det är fördelaktigt. Vi själva har varsin firma. Min hustru som är en av få auktoriserade svensk-lettiska tolkar far land och rike runt när hon inte sitter vid telefon och tolkar. Själv tar jag det lite lugnare som pensionär med lanseringen av boken KVINNA I STIRD, som kommer med sin andra upplaga i höst och nästa år räknar jag med upplagor på andra språk. Om någon skulle vara intresserad av ÅF får personen höra av sig till mig personligen, och vad boken handlar om kan ni läsa på andra trådar på Starta Eget.

Mvh
Lars

[email protected] EKONOMISTYRNING Utgivning av min bok KVINNA I STRID. Engelsk version WOMAN IN BATTLE ISBN NR 978-91-981066-1-9 finns nu tillgänglig i Sverige.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 25 av 29

2013-04-26, kl 03:27

tussilago

tussilago

Inlägg: 3

Är det någon som själv säljer/kan tänka sig att sälja lite säv (ett slags vass) till mig? Eller som vet någon annan som säljer säv som man sen kan använda till hantverksprodukter? (eventuellt behöver jag säv och kanske plockar jag det själv men det skulle vara bra att ha en backupplan)

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 26 av 29

2016-10-17, kl 10:57

DR DRAGAN

DR DRAGAN

Inlägg: 4

Hej, här kanske finns några affärsidéer som kan passa dig?
/Dragan

DR DRAGAN

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 27 av 29

2016-10-17, kl 10:58

DR DRAGAN

DR DRAGAN

Inlägg: 4

länken försvann
nu kommer det:
WWW.1000affarsideer.se

DR DRAGAN

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 28 av 29

2016-10-17, kl 11:18

DR DRAGAN

DR DRAGAN

Inlägg: 4

här hittar du massor av affärsidéer

DR DRAGAN

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 29 av 29

2016-10-23, kl 16:25

Aekholm

Aekholm

Inlägg: 9

Citat:

Ursprungligen postat av: rognilss

Jag och min sambo söker någon form av verksamhet att driva hemifrån. Jag jobbar heltid men min sambo går hemma, utstämplad och utan inkomst. Vi hade tänkt oss någon form av försäljning via webben som hon kan sköta på dagarna.  Vi har kollat lite på import från asien men det verkar krångligt. Kanske någon redan har några bra kontakter där och som kan hjälpa en igång? Kom gärna med andra bra förslag och tankar. Alla råd och tips är välkomna. DOCK är telefonförsäljning inget alternativ.Vi har som ni kanske förstår inget jätte startkapital heller.


Jag har en möjlighet att driva er egna verksamhet hemifrån, startkostnaden är enbart 415:- samt en månadsavgift på 1200-2000kr. Denna månadskostnad är en struntsumma med tanke på att man inom denna verksamhet tjänar mer pengar på noll tid. Kontakta mig på min mail för mer info: [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Sida 3 av 3

1 2 3