Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Övrigt

Letar klädfabrik?

Inlägg 1 av 4

2016-12-29, kl 02:47

ceciliau94

ceciliau94

Inlägg: 3

Letar klädfabrik?

Hejsan,

Jag och en vän till mig vill göra egna kläder. Vi har ingen erfarenhet av hur man gör, kommer i kontakt med fabriker osv. Har ni några tips och råd på hur man börjar? Vi har en klar bild av hur vi vill att våra kläder ska se ut men att få ner det på papper och göra en skiss med rätt mått osv. är något vi skulle behöva hjälp med också. Vi tänkte inte göra så många olika plagg utan mer göra få plagg i många olika färger. Vi vill göra enkla tygunderkläder, sweatshirts, hoodtröjor och t-shirtar, kepsar och kanske leggings. Någon som skulle kunna vara till hjälp? Uppskattas otroligt mycket.

Mvh,
Cecilia

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 4

2017-01-02, kl 06:55

PeterK

PeterK

Inlägg: 397

Hej
För det första gör många misstaget med att börja söka kontakt med en fabrik. Man skall göra en hel del annat innan. Maila mig på [email protected] så berättar jag mera i ett längre E-mail.

Ha det

Peter K

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 4

2017-01-20, kl 13:56

vince

vince

Inlägg: 3

Hej Cecilia, jag vet inte ifall du har hunnit få svar på alla dina frågor än. Vi arbetar med att hjälpa personer att starta upp och driva klädföretag. Skicka gärna ett mail till mig så ska jag försöka hjälpa dig; [email protected]
Hälsningar,
Klas

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 4

2017-01-23, kl 10:49

Bacharmo

Bacharmo

Inlägg: 4

Hej Cecilia

Har du hittat en fabrik? Vi skulle kunna hjälpa dig med produktionen.
Vi är ett svenskt företag med egen fabrik i Kina. Vi har varit i klädbranschen sedan 1994 och skulle kunna hjälpa dig med tillverkning lite beroende på vad det är för produkter och vilka mängder, Vi finns på plats i kina och bevakar produktion. Besök gärna vår hemsida så får du en bild av kvaliteten. www.robustcollection.com

maila gärna [email protected] eller ring 076-588 10 27 så diskuterar vi vidare.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat