Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Teknik

online-shop, hemsidan, designer.

Inlägg 1 av 7

2005-01-14, kl 08:06

username

alex
hart

Inlägg: 2

online-shop, hemsidan, designer.

jag och en vän har just börjat tjäna pengar på våra klädföretag vi trycker från hans mammas tryckfirma i portugal och säljer i sverige. vi är båda 18. insats? = 12000 kr. vinst = mycket.
vi har dock ingen hemsida än men behöver en snabbt. Jag och min partner har varit runt och kollat och ringt runt till webdesigners och admins etc. för att kolla upp priser samt templates (hemsidans tema och stil) men alla vill ha flera tusen för att skapa en COOL sida med flash och allt och sedan tar betalt för att uppdatera detta. våran sida i fråga vill gärna även ha ett fint forum samt massa andra detaljer och även modellbilder vi kommer att använda oss av. Men främst nån som är kunnig på att hjälpa till med hur man kan ha en online shop på vår sida för att vi enkelt ska kunna sitta hemma medan folk köper från oss utan att vi ska behöva springa runt på stan till var och varannan person för att vi inte tillräckligt organiserade. hoppas ni kan komma med bra råd om denna online-shop och hur den funkar och billiga fina designer och främst av allt någon schysst designer som förstår läget? tacksam för svar

/ alex

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 7

2005-01-14, kl 11:08

username

Per
Sjöblom

Inlägg: 3

Tjena

Jag känner till ett par företag som mot en viss provision på försäljningen sätter upp en webbshopp med uppdateringar etc helt gratis. Kolla in www.kaffeboden.se för ett exempel.

Maila mig på [email protected] om ni är intresserade.

Mvh
Per

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 7

2005-01-18, kl 15:27

username

Johan
Ericsson

Inlägg: 12

Hej Alex!

Spännande med kreativa företagsidéer. Ni får jättegärna ringa mig på 019-121670 så kan vi diskutera finansieringen av en webbplats enligt er specifikation. Det jag direkt kan lova är att webbplatsen ska vara så enkel och lättarbetat att ni inte kommer behöva betala någonting för att låta oss, eller annan, uppdatera, skriva om texter och byta bilder mm.

MVH Johan Ericsson, Ovation

www.ovation.se
mobil: +46 (0)70 992 74 41
kontor Örebro: +46 (0)19 12 16 17
e-post: [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 7

2005-01-27, kl 23:03

username

Goran
Panic

Inlägg: 8

Hej Alex

Jag utvecklar sajter och e-handels lösningar där man enkelt kan uppdatera innehållet själv, utan att man hela tiden behöver be om hjälp för uppdatering.

Ta gärna kontakt med mig på [email protected] så kan vi disskutera det mer.

MVH Goran Panic
Calco Media Interactive

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 7

2005-02-20, kl 00:51

username

Mikael
Strandberg

Inlägg: 9

kolla på vår och se om du gillar den
www.jams.hasballs.com
gör gärna en sida åt er

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 7

2005-03-31, kl 23:56

username

Johan
Lindstedt

Inlägg: 13

Citat:

Ursprungligen postat av:

Webshoppen kan ni lösa på flera olika sätt men det vanligaste är ju att börja med en enkel lösning som kostar ett par hundra i månaden för att sedan utveckla det.



Vi erbjuder just sådana här typer av webbutiker.
Användarvänlga, billiga och bra, med goda möjligheter att påverka designen, samt kopplingar till de flesta ekonomisystem.

/ johan
www.starweb.se -- hyr e-butik och e-handelslösningar

Mvh
Johan på Starweb.se - Ehandelslösningar

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 7 av 7

2005-09-23, kl 20:15

username

Borttagen
medlem

Inlägg: 10

www.langiz.com
[email protected]

Hälsningar,
Mattias Eriksson

Inläggets betyg
Svara Svara med citat