Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Franchise

Vill du bli en av oss

Inlägg 1 av 2

2017-02-22, kl 16:05

Lotusmodellen

Lotusmodellen

Inlägg: 2

Vill du bli en av oss

AB Your Choice Recovery Team affärsidè är att att förebygga psykisk ohälsa på arbetsplatser i 17 år, nu har vi paketerat om hela vår erfarenhet till ett nytt unikt koncept.

Under 2017 skall vi sakta bygga upp regioner och där vi skall finnas lokalt med hela vårt koncept.
Våra ledord är "Kunskap och samverkan är nyckeln till resultat"

Under alla dessa åren har vi ständigt utvärderat vårt arbetet när det gäller rehabilitering men även utbildningar till företag. Under 5 år har vi byggt upp en interaktiv förebyggande plattform och denna plattform har två inriktningar, den första är en förebyggande utbildning till företag, i denna utbildning får ansvariga chefer allt de behöver enligt Arbetsmiljölagen AFS 1994:1 men även alla medarbetare, utbildningen finns i två modeller och bägge modellerna finns på engelska.

Den andra inriktningen är att vi skall förebygga den psykiska ohälsan med ett förebyggande rehabiliteringsprogram.

Allt finns i utvärderingar och unika resultat

Vill du vara med och sprida "grattis" utbildning till alla företag i din region, du skall vara en driven säljare, kunden är alla typer av företag.

Är du den vi söker, så bli du även delaktig i uppbyggnaden av vår franschise kedja.

Skicka intresse anmälan till [email protected]

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 2

2020-06-21, kl 16:10

tinamayson

tinamayson

Inlägg: 1

det låter coolt, men ännu bättre kommer jag att fortsätta vinna på https://bastaspelbolagutanlicens.com/bettilt/, där ingen kommer att kasta mig säkert. Jag har redan vunnit jackpotter tre gånger, så jag är mycket nöjd med mitt liv. detta är säkert mer pålitligt än din krets.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat