Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Marknadsföring & Reklam

Marknadsföring webben

Inlägg 1 av 10

2016-09-23, kl 14:18

umkommunikation

umkommunikation

Inlägg: 3

Marknadsföring webben

Hej,

jag söker någon som kan hjälpa mig att utveckla min marknadsföring av några produkter på nätet. Tips på frilansare? Söker inte någon stor firma som ska börja med workshop och liknande. Tips?

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 10

2016-09-27, kl 14:30

stoffe03

stoffe03

Inlägg: 121

I vilken typ av skala hade du tänkt dig? via sociala medier och google då? Vad har du för målgrupp, är det inom Sverige eller tänkte du internationellt? Vi kan ta det privat om du föredrar. Jag försöker gärna hjälpa dig. Är personligen lite nyfiken på dina Kina kunskaper/kontakter.

Företagskonsult
Virtuell assistans/frilans
[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 10

2016-09-30, kl 15:28

umkommunikation

umkommunikation

Inlägg: 3

Hej,
tack för ditt svar.
Ingen internationell mf.

Kul att du kan bidra.
Vad har du för erfarenhet? Jobbar du på byrå?

Hälsningar
Ulf

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 10

2016-10-03, kl 09:13

ReklamEliten

ReklamEliten

Inlägg: 26

Hej.

Vi på ReklamEliten skulle gärna vilja hjälpa dig. Vi skapar nästan allt möjligt inom Reklam & Profil och allt detta till riktigt Låga Priser.

Om du tycker att detta låter intressant eller om du vill komma i kontakt med oss, så kan du nå oss via www.REKLAMELITEN.se eller så kan du skicka ett mejl till [email protected]

Tack på förhand och Hoppas vi hörs!

ReklamEliten - Snabb, Billig och Kvalitativ Reklam. Besök ReklamEliten på www.REKLAMELITEN.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 10

2016-10-03, kl 09:50

umkommunikation

umkommunikation

Inlägg: 3

Hej,
Tack för svar.
Vad skulle ni kunna göra för mig?

Är ute efter mf på nätet. Närvaro i sociala medier, mailutskick till nyckelmålgrupper etc

/Ulf

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 10

2016-10-03, kl 09:58

ReklamEliten

ReklamEliten

Inlägg: 26

Inga problem. Har du redan profiler på dem Sociala Medier du är intresserad av? Har du redan en mejllista som du kan skicka massutskicken till?

ReklamEliten - Snabb, Billig och Kvalitativ Reklam. Besök ReklamEliten på www.REKLAMELITEN.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 7 av 10

2016-10-18, kl 13:49

Turbo123

Turbo123

Inlägg: 43

Hej,

Jag är en erfaren webbdesigner med inriktning på stilren modern webbdesign som fungerar på alla plattformar. Jag kan hjälpa dig med allt från webbsida, nyhetsbrev till sociala medier.

Kika gärna på min portfolio på kraner.se och hör av dig vid intresse.

Johan Kraner Åsedahl
Webbdesigner
www.kraner.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 8 av 10

2016-10-31, kl 10:55

Holger

Holger

Inlägg: 12

Hej,
Börja med att läsa boken "Så marknadsför du dig och ditt företag alldeles gratis". Där står det mesta för att du ska kunna göra detta själv eller vad du bör tänka på om du väljer att anlita någon som hjälper dig. Finns att låna på de flesta bibliotek. Lycka till!

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 9 av 10

2016-11-03, kl 08:41

jimmyh

jimmyh

Inlägg: 2

Hej Ulf,

Har du tiden så kan du göra en del själv.

Facebooks Ads Manager är förhållandevis enkelt och där du kan skapa en kampanj och rikta den till din målgrupp. Både geografiskt och efter andra parametrar. Du väljer budget själv. Vill du testa dig fram kan det vara en idé.

Har du en hemsida idag men vill träffa högre på Google på valda sökord kan du lära dig mer om sökmotoroptimering. Jag har skrivit en del om det här: http://www.billighemsidaforetag.se/kategori/sokmotoroptimering/

Vad gäller mailutskick så kan du använda en tjänst för nyhetsbrev. Mailchimp är proffigt och erbjuder dessutom en generös gratisversion: https://mailchimp.com/

Behöver du en ny hemsida kan du läsa mer på min sajt: http://www.billighemsidaforetag.se

Lycka till.

Webbyrå med fokus på wordpress och sökmotoroptimering.
www.jimmyhoog.se
www.billighemsidaforetag.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 10 av 10

2017-03-07, kl 23:13

DavidJönsson

DavidJönsson

Inlägg: 8

Kan hjälpa dig för en billig slant + feedback av mina tjänster. Har alltid en 100% pengarna tillbaka garanti, och därför är det här en möjlighet du bara har att vinna på. Du får gärna besöka min hemsida (zero-to-rich) om du är fortsatt intresserad eller höra av dig till min privata mail: [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat