Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Finansiering & Riskkapital

Pengar till din idé

Inlägg 1 av 3

2012-01-02, kl 03:03

username

Borttagen
medlem

Inlägg: 7

Pengar till din idé

Har tid och kapital att investera i en bra affärsidé. Öppen för förslag... hör av dig till mig om du är seriös och berätta mer om din idé och behov.

Mail: [email protected]

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 3

2012-01-05, kl 11:05

björne

björne

Inlägg: 6

Hejsan ! Jag har en ide om att starta en firma i Torrevieja Spanien. Och den firman ska vara en alltjänst. Jag är en allkonstnär och har varit i området för att reka och skapa kontakter. Jag har semestrat i området under ca 9 år och då har ideen blommat upp mer och mer under den tiden och alla där nere som jag känner tycker att det bara är att köra. Nu till det ekonomiska. Jag skulle behöva ett startkapital på mellan 20000 - 40000 kronor under 2 - 4 år och orsaken till spannet 20- 40 tusen är att ska jag starta utan någon buffert så räcker 20000 och ska jag ha en buffert och en lokal så behövs det 30-40 tusen istället.20000 kr räcker till firmastart och flytt av verktyg och en bil.Hör gärna av dig på mail om det är något speciellt du undrar över och om du vill veta mer om mitt koncept där nere. Mvh Björn
[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 3

2019-01-12, kl 22:39

InvestOnline

InvestOnline

Inlägg: 3

Nyfiken. Hur har det gått?

Looking for investments southern Spain.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat