Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Teknik

Billigaste bästa kassasystemet

Inlägg 1 av 4

2016-01-22, kl 12:55

username

Sofie
Berner

Inlägg: 3

Billigaste bästa kassasystemet

Vilken djungel det är med kassasystem! Tycker inte jag finner nått bra egentligen. Har ett litet hotell på 10 rum och frukost. Behöver ha en kortterminal där man kan mata siffrorna manuellt om man vill för att kunna ta förbetalningar.

Hittar system för ca 15 000 men med massa månadsavgifter hela tiden.
Kollat på izettle för kortmaskinen..

Några tips?

Så billigt som möjligt!

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 4

2016-01-22, kl 14:14

stoffe03

stoffe03

Inlägg: 121

Ett företag jag arbetar med använder sig av dessa. Däremot är det en salong/spa så jag vet inte riktigt hur pass mycket systemet skiljer sig, du kanske måste ha ett system som är kompatibelt med något hotellsystem/program? Värt att ta en titt.

http://www.dinakassasystem.se/

Lycka till !

Företagskonsult
Virtuell assistans/frilans
[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 4

2017-09-22, kl 10:45

ViktorJo

ViktorJo

Inlägg: 1

Djungel är verkligen det rätta ordet. Jag vet att https://www.expertvalet.se/kassasystem har mycket information om kassasystem. Där kan du även begära offerter enligt dina önskemål. Då slipper du leta själv.

Jag brukar använda sådana sidor för att söka information och det brukar hjälpa mig rejält på traven i mina beslut!

Hoppas det var till någon hjälp! :)

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 4

2020-03-18, kl 11:56

multiplikatorn

multiplikatorn

Inlägg: 3

Kolla på enetto dom brukar ha kassasystem i alla prisklasser, sen kan du köra kortterminalen på månadsbasis med Babs så får man deras kortterminal + service inkluderat tror det brukar ligga på ca 400-600kr i månaden beroende på kortterminal osv. Sen behöver behöver inte lägga 15.000 på kassasystem om man klarar sig med lite enklare varianter.

Skulle inte rekommendera iZettle då deras avgifter är relativt höga och deras terminaler kanske inte är dom smidigaste i havet av kortterminaler.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat