Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Export & Import

GROSSISTER !!!!!

Inlägg 1 av 8

2005-02-25, kl 16:13

tornin

tornin

Inlägg: 14

GROSSISTER !!!!!

Hej.

Satt på nätet och sökte efter svenska grossister, klädgrossiter och tänk att det dök upp bara ETT namn ?? Är det någon vänlig själ som kan ge mig mera namn, man vill ju inte bara ha ett sortiment att välja emellan.

Finns det ingen klädgrossist i Sverige ???????

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 8

2005-02-25, kl 20:30

username

Andreas
Poike

Inlägg: 108

Det kan vara svårt om man är ny på internet. Om dina barn har börjat använda internet så kan de nog hjälpa dig.

Att enbart använda versaler innebär att man skriker på internet.

www.eniro.se är en av de stösta söksajerna i Sverige. En sökning på ordet "klädgrossist" ger 26 träffar på webbsöken och närmare 600 träffar i Gula Sidorna.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 8

2005-02-25, kl 22:07

tornin

tornin

Inlägg: 14

Jag skriker för jag ropar på hjälp, jag har sökt det ena och det andra kläder +grossist + ditt alternativ, jag är inte ny på internet snarare en veteran och jag blir väldigt chokerad över att det inte finns några svenska grossister för hippa och roliga kläder... visst får du fram 26 svar men jag glömde skriva att jag vill ha lite häftiga tonårskläder, roliga hippa kläder, inga dam och herr kläder.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 8

2005-03-14, kl 21:00

Micael Karlsson

Micael Karlsson

Inlägg: 13

Tjena... jag har eget märke.. NOON men har även generalimport av vissa andra märken... det mesta är MC relaterat men inte allt! Det är framför allt skinnkläder jag har och är intresserad av. Det finns snygga kjolar, topar, byxor mm... kolla på www.3.hjul.se och klicka sidan på skinnkläder... Du når mig på [email protected] eller 070-3131279.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 8

2005-05-03, kl 14:49

username

Nicklas
Johansson

Inlägg: 2

Citat:

Ursprungligen postat av:

Helt ärlig så verkar det inte så. Sverige är ett litet land och TECO-industrin försvann till Baltikum för flera år sedan. De företag jag känner till tillverkar bara slipsar, strumpor osv (Portia, Atlas Design), skjortor (Eton, Stenström och Oscar Jakobson), Kostymer (SIR Tiger of Sweden, Ricco Vero (Norge), jeans (GABBA, ACNE, Nudi (?) m.fl), underkläder (Björn Borg).

Sen finns det Inwear och en jäkla massa grossister i Danmark som gärna vill etablera sig i Sverige (Tokyo, Luciano Grosso, St Martin)



Dessa grossister i Danmark tror du att dom vill anlita sig av agenter i Sverige eller eget?
[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 8

2005-06-26, kl 19:12

username

Fatih
Kosmaz

Inlägg: 26

Hej
Titta på www.cvjeans.com
Kontakta mig för mer info.
[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 7 av 8

2006-05-08, kl 09:51

username

Peter
Harrysson

Inlägg: 11

Citat:

Ursprungligen postat av:

Hej.

Satt på nätet och sökte efter svenska grossister, klädgrossiter och tänk att det dök upp bara ETT namn ?? Är det någon vänlig själ som kan ge mig mera namn, man vill ju inte bara ha ett sortiment att välja emellan.

Finns det ingen klädgrossist i Sverige ???????



Hej
Jag är en klädgrossist som köper och säljer det mesta inom kläder till baby, barn, junior, dam & herr. Förutom egen produktion så köper jag även poster och partier från alla delar av världen. Framförallt är det sport-, fritids-, vardags-, festkläder som jag säljer, men även profilkläder och specialproducerade orders till olika kunder. Min nisch är och har alltid varit att hålla ett mycket konkurrenskraftigt pris utan att för den skull tumma på kvalitén. För mer info... maila mig på [email protected] så hör jag av mig.
// Peter
Pecage Collection AB

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 8 av 8

2020-04-20, kl 15:06

jahedUllah

jahedUllah

Inlägg: 1

Hej,

Texpak AB erbjuder ett stort sortiment för dam, herr och barn. Vi är en klädgrossist som levererat kläder till den svenska marknaden i över 20 år. Besök gärna vår hemsida om du är intresserad av vår kollektion. Vi kan även tillverka under private label om det skulle vara intressant.

Med vänlig hälsning,

Texpak AB

http://www.texpak.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat